|

خرید المنت حرارتی از هیتر هدف

المنت حرارتی بهترین وسیله برای ایجاد گرما در موارد مختلف صنعتی است. از آنجایی که المنت ها بدلیل ایجاد مداوم گرما از استهلاک بالایی برخوردارند بنابراین بهتر است المنت حرارتی را از مجموعه ای تهیه کنید که از قطعات با کیفیتی در ساخت آن استفاده کرده است و دوام محصولات آن کارگاه بیشتر است.

المنت حرارتی بهترین وسیله برای ایجاد گرما در موارد مختلف صنعتی است. از آنجایی که المنت ها بدلیل ایجاد مداوم گرما از استهلاک بالایی برخوردارند بنابراین بهتر است المنت حرارتی را از مجموعه ای تهیه کنید که از قطعات با کیفیتی در ساخت آن استفاده کرده است و دوام محصولات آن کارگاه بیشتر است. در این مقاله قرار است درباره تجربه خرید المنت حرارتی از یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین کارگاه های تولید کننده انواع المنت و ترموکوپل یعنی هیتر هدف صحبت کنیم. اگر شما هم به دنبال خرید و سفارش المنت حرارتی هستید مطالعه این مقاله می تواند کمک شایانی به شما در انتخاب کارگاه درست داشته باشد پس ادامه این مقاله را از دست ندهید.

المنت حرارتی چیست و چه کاربردی دارد؟

ممکن است برخی از مخاطبین این مقاله با المنت حرارتی آشنایی کافی نداشته باشند پس در ابتدا تعریفی کلی از المنت حرارتی خواهیم داشت.

المنت حرارتی وسیله ای است که در انواع، ابعاد و توان های مختلف تولید می شود و وظیفه آن تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی است. بحث بازدهی در المنت های حرارتی بسیار مهم است و هر قطعه ای که بازدهی بیشتری داشته باشد، مفید تر و کارا تر است.

المنت ها کاربردهای فراوانی دارند و محدود به یک یا دو حوزه خاص صنعتی نیستند. آبگرمکن، بخاری برقی، دستگاه جوجه کشی، استخر های پرورش آبزیان، مایکروویو، چای ساز و قهوه ساز تنها بخش کوچکی از کاربردهای المنت ها به شمار می روند.

توجه داشته باشید که المنت وسیله ای نیست که به صورت آماده به فروش برسد بلکه شما باید بسته به نیاز خود ابتدا نوع المنت را مشخص کنید و سپس ابعاد و توان خروجی و جنس بدنه المنت را. کارگاه مربوطه بعد از دریافت این اطلاعات از شما شروع به ساخت المنت سفارشی برای شما می کند.

هیتر هدف؛ کارگاه تولیدی انواع المنت حرارتی

حال که فهمیدیم المنت حرارتی به صورت آماده در بازار یافت نمی شود و می بایست از کارگاه های سازنده المنت خود را سفارش دهید ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که از کجا المنت حرارتی تهیه کنیم؟

کارگاه هیتر هدف فعالیت خود را از سال 1381 در شهر تهران آغاز نمود. این کارگاه را می توان یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین تولید کنندگان المنت حرارتی در ایران دانست.

حتما لازم نیست برای ثبت سفارش المنت حرارتی از هیتر هدف ساکن شهر تهران باشید بلکه از سال 1397 و همزمان با راه اندازی وبسایت مجموعه، امکان ثبت سفارش هیتر حرارتی از تمام نقاط ایران فراهم است.

اولین نکته متمایز کننده هیتر هدف از سایر کارگاه های تولیدی، استفاده از قطعات و مواد اولیه درجه یک در ساخت المنت هاست که باعث می شود المنت های تولید شده در این کارگاه دوام بالایی داشته باشند و بازدهی آن ها بالا باشد.

دومین مورد اقتصادی بودن و قیمت مناسب المنت های تولید شده در کارگاه هیتر هدف است. هر چند قیمت مواد اولیه المنت ها وابسته به قیمت ارز است و روز به روز بر قیمت آن افزوده می شود اما کارگاه هیتر هدف همواره در تلاش است تا المنت های حرارتی را با منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد.

چه محصولاتی در کارگاه هیتر هدف تولید می شوند؟

هیتر هدف تولید کننده انواع المنت های حرارتی اعم از: المنت میله ای، تسمه ای، سرامیکی، استخری، کوره ای، کویل هیتر، فشنگی و فلنج دار می باشد. همچنین این کارگاه انواع ترموکوپل ها اعم از K و سایر مدل ها را نیز تولید می کند.

سخن پایانی

المنت های حرارتی روز به روز در حال گسترده شدن بین صنایع مختلف هستند. اگر شما هم به دنبال خرید المنت حرارتی برای مجموعه خود هستید بدون شک یکی از بهترین گزینه ها، خرید از کارگاه هیتر هدف می باشد. کارگاه های دیگری همچون پایاسنس، تکنو دیزاین، تهران المنت و ... نیز وجود دارند که انتخاب های مناسبی برای تهیه المنت حرارتی می باشند. امیدواریم این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. اگر تجربه خرید المنت حرارتی از کارگاه ها را دارید می توانید آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا مخاطبین دیگر هم با کارگاه های تولیدی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها