|

کاهش شدید قیمت دلار و یورو در بازار

در پی کاهش نرخ ارز، امروز این روند ادامه پیدا کرد و طی ساعات گذشته، هر دلار آمریکا در بازار غیر رسمی به پایین‌تر از 44 هزار تومان رسید و هر یورو با حدود 5000 تومان مواجه شد.

کاهش شدید قیمت دلار و یورو در بازار

به گزارش شبکه شرق، قیمت انواع ارز از ابتدای هفته گذشته روند کاهشی به خود گرفت و هر دلار آمریکا تا کمتر از ۴۷ هزار تومان در بازار غیر رسمی کاهش یافت.

 

امروز نیز و در ادامه روند نزولی نرخ ارز، به نظر می‌رسد بازار همچنان به کاهش قیمت ادامه خواهد داد، چرا که در ساعات گذشته هر دلار آمریکا در بازار غیر رسمی با کاهش بیش از 3000 تومانی قیمت به کمتر از 44 هزار تومان نیز رسید.

 

یورو نیز در بازار غیر رسمی امروز با بیش از 5000 تومان کاهش قیمت پیدا کرد و نهایتا در حدود 47 هزار 500 تومان معامله شد.

همچنین مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز فعال بوده و در قالب دو تالار ارز خدماتی با حواله، دلار، یورو و درهم را به صورت اسکناس و حواله ارائه می‌دهد.

 

آخرین نرخ ثبت شده برای هر دلار آمریکا به صورت اسکناس و حواله به ترتیب 41 هزار و 236 تومان و 37 هزار و 4۸۷ تومان، برای یورو نیز 43 هزار و 946 تومان به صورت اسکناس با 39 هزار و 951 تومان به صورت حواله است.

 

همچنین هر درهم اسکناس نیز ۱۱ هزار و 228 تومان و هر درهم حواله ۱۰ هزار و 207 تومان در مرکز مبادله ایران قیمت گذاری شده است.

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها