|

آب مرکبات گیری گاستروبک

آب مرکبات گیری گاستروبک یکی از محصولات باکیفیت و قیمت مناسب از برند GASTROBACK است. این برند همچنین محصولات پرطرفدار دیگری همچون اسپرسو ساز، توستر، گریل ساز و ... را به بازار عرضه کرده است.

آب مرکبات گیری گاستروبک

آب مرکبات گیری گاستروبک یکی از محصولات خوب و باکیفیت برند گاستروبک آلمان است. به طور کلی آب مرکبات گیری وسیله‌ای پرکاربرد است که به کمک آن می‌توان آب مرکبات مختلف از جمله لیمو، پرتقال، انار، گریپ فروت و .... را به صورت پالپ‌دار یا صاف‌شده تولید کرد.

دستگاه آب مرکبات گیری برای اولین بار در کشور ترکیه تولید شده و امروزه برندهای متعددی از جمله برند گاستروبک آلمان بهترین دستگاه‌ آب مرکبات گیری باکیفیت و قیمت مناسب را روانه بازار کرده‌اند. البته محصولات دیگری همچون اسپرساز گاستروبک، توستر گاستروبک و گریل گاستروبک نیز در لیست لوازم برقی آشپزخانه قیمت مناسب و خوب بازار قرار دارند که توسط برند GASTROBACK تولید شده‌اند. در این مقاله راجع به ویژگی‌ها و مشخصات هرکدام از محصولات فوق‌الذکر صحبت خواهیم کرد.

 

آب مرکبات گیری گاستروبک

دستگاه آب مرکبات گیری گاستروبک از بهترین متریال ساخته شده است. چندین مدل از این دستگاه در اندازه‌های مختلف و با طراحی‌های متفاوت در بازار موجود هستند. جنس بدنه این دستگاه از فلز باکیفیت است و غالبا با توان موتور و قدرت چرخش متفاوت تولید می‌شوند. به طور کلی کمپانی گاستروبک این وسیله را به دو شکل زیر طراحی و تولید کرده است.

  • سرو مستقیم
  • مخزن‌دار

مشخصات آب مرکبات گیری Gastroback

دستگاه آب مرکبات گیری گاستروبک از جنس استیل ضد زنگ با تیغه‌های فلزی یا پلاستیکی ساخته شده است. این دستگاه قابلیت تهیه آب مرکباتی از قبیل انار، پرتقال، لیمو و ... به صورت صاف‌شده یا پالپ‌دار را دارد. برای تهیه آب میوه به صورت صاف‌شده از صافی استیل استفاده می‌شود. دستگاه مذکور به گونه‌ای طراحی شده که هسته‌های میوه کاملا از آب میوه جدا خواهد شد.

برخی از مدل‌های آب مرکبات گیری گاستروبک دارای یک اهرم هستند که آب میوه‌ را در زمان کم و با کیفیت بالا آماده می‌کنند. با خرید آب مرکبات گیری برقی اهرمی گاستروبک تنها با فشار یک اهرم و به صورت خودکار می‌توان آب میوه‌های خوشمزه و مفید را تهیه کرد.

همانطور که اشاره کردیم برند گاستروبک دستگاه آب مرکبات گیری را در چندین مدل که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند تولید و روانه بازار کرده است. تمامی مدل های آب مرکبات گیری گاستروبک از ویژگی‌های آب مرکبات گیری خوب و باکیفیت برخوردار هستند. برای نمونه می‌توان به قدرت موتور این مدل‌ها، ابعاد مناسب لوله خروجی، قدرت چرخش، تهیه آب میوه در زمان کم، ظاهر زیبا، شستشوی آسان با قابلیت جداسازی قطعات و ... اشاره کرد.

 

بهترین اسپرسو ساز خانگی ارزان

اسپرسو ساز گاستروبک یکی دیگر از محصولات با کیفیت و پُرطرفدار از برند گاستروبک است. اسپرسوسازها وسیله‌ای برای تهیه اسپرسو و سایر نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه هستند. برند گاستروبک با به کارگیری دانش و تکنولوژی دستگاه‌های اسپرسو ساز با کیفیت و قیمت مناسبی را تولید کرده است.

انواع اسپرسوساز گاستروبک

  • اسپرسو ساز خانگی
  • اسپرسو ساز پیشرفته و فوق حرفه‌ای
  • اسپرسو ساز آسیاب‌دار

هرکدام از انواع دستگاه اسپرسو ساز فوق‌الذکر کاربری خاص خود را دارند؛ اما به طور کلی در تولید محصولات گاستروبک از بهترین متریال برای جنس بدنه، تیغه‌ها و مخزن‌ها استفاده شده است. لذا کارایی عالی دوام و طول عمر مفید بالا از ویژگی‌های بارز این محصولات هستند.

تمامی مدل های اسپرسوساز گاستروبک کیفیت ساخت عالی دارند؛ اما از لحاظ ظاهر، طراحی و برخی آپشن‌ها تفاوت‌هایی در آن‌ها دیده می‌شود. ویژگی‌های متمایزکننده هر کدام از این مدل‌ها موجب تفاوت در قیمت اسپرسو ساز گاستروبک شده است. به طور کلی تمامی مدل‌های اسپرسو ساز گاستروبک قیمت مناسبی نسبت به سایر برندها موجود در بازار دارند.

بهترین مارک توستر با قیمت مناسب

توستر یا برشته‌کننده وسیله‌ای برای تهیه نان گرم یا برشته است. ساختار این وسیله به صورت یک اجاق برقی است که با استفاده از آن می‌توان نان و برخی مواد غذایی را گرم کرد. اگر به دنبال بهترین مارک توستر با قیمت مناسب هستید ما به شما توستر مارک گاستروبک را پیشنهاد می‌کنیم.

همانطور که دستگاه آب مرکبات گیری گاستروبک در چندین طرح و مدل روانه بازار شده است. انواع مدل‌های توستر گاستروبک در بازار موجود هستند که هر کدام از لحاظ طراحی و قیمت متفاوت هستند. از تمامی این دستگاه‌ها به منظور برشته کردن نان، گرم کردن نان و مواد غذایی یا یخ زدایی مواد غذایی استفاده می‌شود.

انواع دستگاه توستر ظرفیت و قابلیت‌های متفاوتی دارند. برای مثال اگر این وسیله را جهت مصارف خانگی می‌خواهید، خرید توستر کوچک مارک گاستروبک به خوبی جوابگوی نیاز شما خواهد بود، ولی برای استفاده در رستوران‌ها و مکان‌های دیگر خرید توستر حرفه‌ای که هم‌زمان 2 یا 4 نان را برشته می‌کند، انتخاب بهتری است.

 

کاربردهای گریل ساز

گفتیم که برند گاستروبک محصولات متنوعی از جمله اسپرسوساز، توستر، آب مرکبات گیری گاستروبک و ... را به بازار عرضه کرده است. یکی دیگر از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار در بازار گریل گاستروبک است.

گریل یا صفحه گرم‌کن برقی یکی از محصولات جدید و  پُرکاربرد موجود در بازار است. این محصول با قابلیت کباب کردن گوشت و سبزیجات در بیشتر منازل ایرانی، محافل دوستانه و مسافرت‌های بیرون شهری حضور دارد. گریل ساز برقی کم کم جای روش‌ها و دستگاه‌های قدیمی گریل (گازی و زغالی) را گرفته است. برند گاستروبک نیز در این زمینه عالی عمل کرده و دستگاه‌های با کیفیت بالا و قیمت مناسبی را به مشتریان و طرفداران خود عرضه کرده است.

تنها با نگاهی به ظاهر و عکس گریل ساز مارک گاستروبک به تفاوت طراحی و  امکانات آن پی خواهید برد. برخی از مدل‌های این دستگاه ساده و برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب است. در کنار آن مدل‌های پیشرفته، حرفه‌ای و فوق حرفه‌ای با قابلیت و کارایی بیشتر جهت استفاده در محافل و مهمانی‌های بزرگ یا رستوران‌ها و ... خریداری می‌شود.

جمع بندی

آب مرکبات گیری گاستروبک یکی از محصولات باکیفیت و قیمت مناسب از برند GASTROBACK است. این برند همچنین محصولات پرطرفدار دیگری همچون اسپرسو ساز، توستر، گریل ساز و ... را به بازار عرضه کرده است.

تمامی محصولات گاستروبک از کیفیت ساخت و استانداردهای جهانی برخوردار هستند. در کنار آن توجه به ظاهر و زیبایی محصول و قیمت مناسب در بازار ویژگی‌های بارز دیگر محصولات گاستروبک هستند. امیدواریم با نگارش این مطلب توانسته باشیم شما را با مشخصات و کیفیت  لوازم آشپزخانه مارک گاستروبک آشنا کنیم.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها