|

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو

شرکت خودروسازی ایران خودرو که پیش از این با قرعه کشی خودرو امکان خرید آسان و مقرون‌به‌صرفه‌تر را برای متقاضیان فراهم می‌کرد، اکنون با طرح‌های فروش فوق‌العاده در ماه‌های مختلف، شرایط ویژه‌ای را به شکل‌های دیگر در دسترس مردم قرار می‌دهد.

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو

شرکت ایران خودرو در یک طرح فوق‌العاده فروش خودرو، فرصت دیگری را برای متقاضیان محصولات خود فراهم کرده است.

 

این شرکت خودروسازی که پیش از این با قرعه کشی خودرو امکان خرید آسان و مقرون‌به‌صرفه‌تر را برای متقاضیان فراهم می‌کرد، اکنون با طرح‌های فروش فوق‌العاده در ماه‌های مختلف، شرایط ویژه‌ای را به شکل‌های دیگر در دسترس مردم قرار می‌دهد. در این بررسی شما را از جدیدترین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو مطلع خواهیم کرد.

ثبت نام خودرو در جدیدترین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو

ایران خودرو در سال‌های اخیر امکان خرید آسان‌تر و به‌صرفه‌تر محصولات خود را برای متقاضیان فراهم کرده است. اما با راه‌اندازی سایتی به نام «سامانه یکپارچه خودرو» از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تلاش شد که تخصیص و ثبت‌ نام خودرو با دقت بیشتر و بدون دردسر انجام شوند.

روال جدید که با تغییراتی همراه بود، منجر به تصمیم‌گیری متفاوت شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو و سایپا برای ارائه آسان و اقتصادی‌تر محصولات خود به متقاضیان گردید. به این شکل که هر چند وقت یک‌بار طرح ویژه فروش برندهای مشخصی از محصولات خود را آماده می‌کردند.

اکنون ایران خودرو تصمیم گرفته است که از 18 تا 25 دی ماه 1401 تعدادی از محصولات خود را در چند طرح ویژه به فروش برساند. در ادامه شما را با شرایط ثبت نام خودرو در این بازه زمانی آشنا خواهیم کرد.

طرح‌های ویژه فروش ایران خودرو در نیمه دوم دی ماه

طرح‌های ویژه فروش ایران خودرو در نیمه دوم دی ماه

ثبت نام خودرو در این طرح فوق‌العاده ایران خودرو برای افرادی با شرایط مشخص امکان‌پذیر است.

طرح ویژه برای افراد عادی

اولین طرح ویژه‌ای که زمان ثبت نام خودرو در آن 18 دی ماه تعیین شده، برای افراد عادی است. البته توجه داشته باشید که ایران خودرو این طرح را تا 25 دی ماه تمدید کرد. در این طرح سورن پلاس دوگانه سوز، پارس (XU7P) سفارشی (ELX)، پارس (XU7P) سفارشی و رانا پلاس بعد از 3 ماه به افرادی که ثبت نام خودرو مورد نظر را در سامانه شرکت ایران خودرو انجام داده‌ و به عنوان برنده انتخاب شده‌اند، تحویل داده می‌شوند.

طرح فوق‌العاده فروش خودروهای فرسوده

طرح فوق‌العاده فروش خودروهای فرسوده

طرح دیگر به فروش خودروهای فرسوده اختصاص پیدا کرده و زمان ثبت‌نام در آن از 18 تا 20 دی ماه است. در این طرح فروش ویژه نام سورن پلاس دوگانه سوز، پارس (XU7P) سفارشی (ELX)، پارس سال (XU7P) سفارشی و رانا پلاس به چشم می‌خورد.

البته قیمت نهایی با توجه به اقساطی که برای هر ماشین تعیین خواهد شد، اعلام می‌گردد و افرادی که نام‌شان مورد تأیید ایران خودرو قرار می‌گیرد، می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

طرح ویژه مادران

طرح فروش فوق‌العاده دیگر ایران خودرو ویژه مادران است. به این معنا که مادرانی که 2 فرزند دارند، می‌توانند از 18 تا 20 دی ماه در سامانه شرکت ایران خودرو ثبت‌نام کنند. افرادی که از سوی ایران خودرو انتخاب می‌شوند، پس از 3 ماه ماشین خود را تحویل خواهند گرفت. قابل ذکر است که این طرح نیز شامل چهار خودروی سورن پلاس دوگانه سوز، پارس (XU7P) سفارشی (ELX)، پارس (XU7P) سفارشی و رانا پلاس است.

شرایط ثبت نام خودرو در ایران خودرو

اگر شما هم قصد ثبت نام خودرو در این طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو را دارید، توصیه می‌کنیم علاوه بر زمان ثبت‌نام، شرایط ثبت نام خودرو را که در ادامه شرح خواهیم داد مطالعه نمایید.

  • افراد بالای 18 سالی که گواهینامه دارند، مجاز به ثبت نام خودرو هستند.

  • برای هر کد ملی می‌توان فقط یک خودرو انتخاب کرد.

  • امکان ثبت‌نام برای مادران زیر 18 سال دارای دو فرزند وجود دارد.

  • برندگان قرعه کشی خودرو اجازه انتقال امتیاز خود را به اشخاص ثالث (حتی به صورت وکالتی) ندارند.

  • شماره تماس ثبت‌شده باید به اسم متقاضی خودرو باشد.

  • متقاضیانی که کار ثبت‌نام ماشین را انجام داده‌اند، تا آخرین لحظه ثبت‌نام، می‌توانند انصراف دهند.

  • افرادی که مشمول یا منتخب طرح‌های قبلی ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بوده‌اند، اما موفق به پرداخت وجه نشده‌اند، اجازه شرکت در این طرح را دارند.

  • پس از ثبت‌‌نام در سامانه شرکت ایران خودرو و دریافت نام کاربری و رمز عبور، باید نام خودروی مورد نظر را انتخاب کنید. البته متقاضیان می‌توانند قبل از اشراف بر شرایط، پروفایل خود را آماده کنند.

  • مادرانی که متقاضی طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو هستند، باید تولد فرزند دوم یا ما بعد خود را -از تاریخ 24/08/14001- تأیید کنند.

  • پس از اتمام ثبت‌نام برای متقاضیان کد پیگیری ارسال خواهد شد.

  • برندگان این طرح فوق‌العاده ایران خودرو باید برای واریز وجه، طبق استان و آدرس محل سکونت، کد نمایندگی را دریافت کنند.

  • متقاضیان باید اطلاعات خود شناسایی، آدرس، کد پستی و اطلاعات بانکی خود را صحیح ثبت کنند تا هنگام واریز وجه و آماده‌سازی پلاک خودرو با مشکل مواجه نشوند.

  • آخرین مقررات و استاندارد زیست محیطی در مورد خودروهای ارائه شده به برندگان طرح فروش ویژه خودرو رعایت شده‌اند.

جمع‌بندی

در این بررسی به جدیدترین طرح فروش ویژه ایران خودرو که در نیمه دوم دی ماه انجام می‌شود پرداختیم. شما می‌توانید با مطالعه شرایط و بررسی طرح‌های موجود، از این فرصت ویژه استفاده کنید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها