|

افتتاح حساب ارزی و بین المللی در سریع ترین زمان

شارژ حساب پی پال و خرید ووچر پرفکت مانی دو راهی هستند که به شما کمک می‌کنند بدون داشتن حساب ارزی و بین المللی خرید‌های ارزی خود را انجام دهید.

افتتاح حساب ارزی و بین المللی در سریع ترین زمان

افتتاح حساب ارزی و بین‌المللی فواید زیادی به همراه دارد. با داشتن این حساب‌ها شما می‌توانید با جهان در ارتباط باشید و به‌راحتی معامله کنید، خرید و فروش انجام دهید و سفر کنید. با این حال، به‌دلیل تحریم‌های حاکم بر ایران، داشتن این حساب برای اکثر افراد ایرانی به سختی امکان‌پذیر است. اما این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید بدون داشتن حساب ارزی و بین المللی مبادلات ارزی انجام دهید و یا از خارج از کشور خرید کنید. این مقاله به شما می‌آموزد که برای افتتاح حساب ارزی و بین المللی چه اقداماتی انجام دهید و چه جایگزین‌هایی برای افرادی که قادر به افتتاح این حساب‌ها نیستند در دسترس است.

 

حساب ارزی و بین المللی چیست و چه پیش نیازهایی لازم دارد؟

حساب ارزی که به آن حساب بدون مرز هم گفته می‌شود، حسابی است که به شما این امکان را می‌دهد تا معاملات ارزی را انجام دهید. برای فهم بهتر، بیایید مثالی بزنیم. همه ما حساب ریالی داریم. این بدان معنا است که دارای حساب بانکی در داخل کشور هستیم که پول‌های خود را به شکل ریال در آن ذخیره می‌کنیم و با استفاده از کارت بانکی، کارت اعتباری و... آن را جابجا می‌کنیم، نقد می‌کنیم، چیزی می‌خریم و یا مبلغی پول را به حساب فرد دیگری منتقل می‌کنیم.

حساب ارزی هم دقیقا همین کارکرد را دارد؛ با این تفاوت که در آن به ‌جای ریال ارز سایر کشورها مثل دلار، یورو، دینار و... ذخیره می‌شود. با توجه به یکپارچه ‌بودن سیستم بانکی جهانی اکثر کشورها به حساب‌، آنها می‌توانند پولی را که در بانک کشور خود دارند تبدیل کرده و برای خریدهای بین‌المللی از آن استفاده کنند. اما با توجه به تحریم‌های حاکم در ایران، این امکان برای مردم ما فراهم نیست. به‌عبارت دیگر پولی که شما در بانک ایران دارید قابل سرمایه‌گذاری و مصرف در تجارت بین‌الملل نیست. پس برای داشتن حساب ارزی لازم است در بانک یک کشور خارجی حساب داشته باشید. برای این‌که بتوانید چنین حسابی باز کنید باید مقیم کشور مورد نظر باشید، پاسپورت داشته باشید، دارای آدرس ثابت معتبر باشید و مواردی از این قبیل.

با این حال شما با داشتن شرایط خاصی می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی نوین پرداخت به افتتاح حساب ارزی و بین المللی بپردازید. نوین پرداخت افتتاح حساب پی پال را در داخل ایران انجام می‌دهد. 

نحوه افتتاح حساب پی پال از داخل ایران

برای افتتاح حساب پی پال از داخل ایران کافی است در سایت نوین پرداخت ثبت‌نام کنید و با استفاده از خدمات ارزی نوین پرداخت به افتتاح این حساب ارزی و بین المللی اقدام کنید. پس از ثبت‌نام در سایت، وارد بخش سفارشات شوید و از بین گزینه‌های مختلف، گزینه «افتتاح حساب پی پال» را انتخاب کنید. در مرحله بعد لازم است برخی از اطلاعات از جمله اطلاعات مربوط به پاسپورت خود را وارد کنید. افتتاح حساب پی پال شما در 7 تا 10 روز انجام می‌شود.

با این حال اگر شرایط افتتاح حساب ارزی و بین المللی را ندارید نگران نباشید، شما باز هم می‌توانید بدون داشتن حساب ارزی و بین المللی خرید‌های خود را از سایت‌های خارجی انجام دهید، هتل رزرو کنید، کتاب خارجی بخرید، در دوره‌های آموزش آنلاین خارجی شرکت کنید و... . حتما می‌پرسید چگونه؟

با ما همراه باشید تا چند روش ساده را برای خرید و فروش ارزی بدون داشتن حساب ارزی و بین‌المللی به شما بیاموزیم.

خرید و فروش ارزی بدون داشتن حساب ارزی و بین المللی

شارژ حساب پی پال و خرید ووچر پرفکت مانی دو راهی هستند که به شما کمک می‌کنند بدون داشتن حساب ارزی و بین المللی خرید‌های ارزی خود را انجام دهید.

شارژ حساب پی پال

شارژ حساب پی پال

برای انجام خرید‌های خارجی شما باید مبلغ خرید را به حساب فروشنده واریز نمایید. از آنجا که شما نمی‌توانید مستقیم این کار را انجام دهید، می‌توانید از خدمات ارزی نوین پرداخت شامل شارژ حساب پی پال و خرید با کارت اعتباری بهره ببرید. برای این کار کافی است وارد حساب کاربری خود در نوین پرداخت شده و از قسمت سفارشات، گزینه «خرید با پی پال»  و یا «خرید با ویزا و مستر کارت» را انتخاب کنید. در مرحله بعد، لینک خرید و آدرس اینترنتی را وارد کرده و با پرداخت معادل ریالی هزینه، جنس مورد نظر خود را خریداری کنید. این خرید می‌تواند شامل هر گونه پرداختی باشد. از خرید کالای فیزیکی تا مجازی گرفته تا رزور هتل، خرید کتاب و پرداخت هزینه شرکت در یک آزمون بین المللی.

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی یک راه ساده برای خرید‌های بین‌المللی بدون پرداخت کارمزد به شرکت‌های واسطه است. پرفکت مانی یک ارز الکترونیکی است که هر واحد آن تقریبا قیمتی معادل یک دلار دارد. ووچر پرفکت مانی یک کارت دیجیتال است که حاوی تعداد مورد نظر از پرفکت مانی‌های خریداری شده توسط شما است. به عبارت دیگر، شما با پرداخت مبلغ مورد نظر به ریال، معادل آن پرفکت مانی خریداری می‌کنید و این ارز به‌ شکل یک کارت دیجیتالی دارای شناسه و رمز در اختیار شما قرار می‌گیرد. خرید ووچر پرفکت مانی می‌تواند یک جایگزین مناسب حساب ارزی و بین المللی برای بسیاری از افراد باشد.

شما می توانید با واردکردن اطلاعات ووچر پرفکت مانی خود در هر سایتی که این ارز را می‌پذیرد به‌راحتی خرید خود را انجام دهید. ووچر پرفکت مانی شبیه یک کارت شارژ تلفن همراه یا یک کارت هدیه بانکی عمل می‌کند که حاوی مبلغ خاصی شارژ یا پول است و با وارد کردن رمز‌ شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

همان‌طور که می‌بینید بدون افتتاح حساب ارزی و بین المللی هم می‌توانید خرید‌های ارزی داشته باشید. برای خرید ووچر پرفکت مانی، شارژ حساب پی پال و استفاده از سایر خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت به سایت این شرکت مراجعه کنید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها