|

معرفی بهترین شرکت حمل برای حمل کالا از چین و امارات

قصد واردات و حمل بار از چین یا دبی به ایران را دارید؟ نمیدانید کدام یک از شرکت های حمل و نقل بین المللی برای حمل و جابجایی بار شما مناسب تر است؟ ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همراه شما هستیم تا با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات حمل بار هوایی از چین، حمل بار هوایی از دبی، حمل و نقل دریایی، حمل بار زمینی و پست اکسپرس، تجربه ای هیجان انگیز از واردات و حمل ایمن بار را برای شما عزیزان رقم بزنیم. در صورتی که نیاز به خدمات حمل و نقل بین المللی دارید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

معرفی بهترین شرکت حمل برای حمل کالا از چین و امارات

مزایای همکاری با شرکت حمل و نقل بین المللی

قبل این که درباره مزایای همکاری با شرکت حمل و نقل بین المللی توضیح دهیم، بهتر است با نوع فعالیت و وظایف آنها آشنا شوید تا بتوانید بهترین ها را جهت حمل بار هوایی از چین و حمل بار هوایی از دبی انتخاب نمایید. وظیفه اصلی یک شرکت حمل و نقل بین المللی چیست؟ این گونه شرکت ها، وظیفه حمل و جابجایی کالاها و محموله ها میان کشورهای مختلف با دریافت مجوزهای لازم برعهده دارند. همچنین، شرکت های حمل و نقل بین المللی موظف به صدور بارنامه هستند و خدمات انتقال مالکیت بار را نیز انجام میدهند.

چرا همکاری با شرکت های حمل و نقل بین المللی از جمله شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس برای شما مزیت دارد؟ بخشی از خدمات ویژه ای که توسط تیم ما ارائه میشوند، به شرح زیر است:

خدمات حمل بار هوایی

نیاز به خدمات حمل بار هوایی از چین یا حمل بار هوایی از دبی دارید؟ سرویس حمل بار هوایی یکی از اصلی ترین و پرطرفدارترین خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس است که به روش کارگو از کشورهای آسیایی شرقی، چین و امارات و تمامی کشورهای اروپایی به ایران با بهترین و مناسب ترین نرخ کرایه صورت میگیرد. علاوه بر این، امکان حمل انواع هوایی انواع کالاهای خطرناک و نرمال از مبدا چین و امارات وجود دارد و حتی میتوانید از سرویس های تجمیعی و تک بارنامه ما نیز بهره مند شوید.

خدمات حمل بار دریایی

برای حمل دریایی بار خود از کشورهای چین، امارات متحده عربی و کشورهای اروپایی میتوانید از خدمات حمل بار دریایی شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس استفاده کنید. سرویس حمل بار دریایی به صورت fcl و ltl به مشتریانمان ارائه میگردد و این افتخار را داریم که تمامی خدمات خود را با کمترین نرخ ممکن و بالاترین کیفیت ارائه دهیم. در صورتی که حجم مرسولات شما بیش از 500 کیلوگرم است و محدودیت زمانی ندارید، این سرویس برای شما عالی خواهد بود.

خدمات حمل بار زمینی

اگر نیاز به حمل بار از کشورهای اروپایی نظیر آلمان، بلژیک، هلند، فرانسه، انگلیس، اتریش و.. به ایران را داشتید، خدمات حمل بار زمینی توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس پیشنهاد میشود. سرویس حمل بار زمینی ققنوس به دو روش فول تراک و خرده بار ارائه میگردد. به علاوه، میتوانید از خدمات ترخیص کالا در گمرکات زمینی کشور از جمله گمرک بازرگان و شهریار نیز بهره مند شوید.

خدمات حمل درب به درب

از دیگر مزایای ویژه ای که همکاری با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با خود به همراه دارد، استفاده از خدمات حمل بار هوایی از چین و حمل بار هوایی از دبی به صورت درب به درب میباشد. مزیت سرویس درب به درب در این است که امکان حمل و ترخیص کالاهای شما را از چین به دبی با پایین ترین هزینه ها فراهم میکند؛ به همین خاطر، یکی از محبوب ترین خدمات ما میباشد که جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آن، میتوانید با کارشناسان ققنوس در ارتباط باشید.

images_1672570426.jpg

اهمیت حمل بار هوایی از چین

از اصلی ترین روش های واردات کالا از چین که میتوانید انتخاب کنید، حمل بار هوایی از چین است که در چند سال گذشته، بسیار بیشتر مورد توجه تجار و وارد کنندگان ایرانی قرار گرفته است. چرا حمل بار هوایی از چین را پیشنهاد میکنیم؟ با توجه به پروازهای زیادی که بین دو کشور چین و ایران صورت میگیرند، امکان حمل سریع و امن انواع محموله های هوایی فراهم شده است. به علاوه، مزیت های قابل توجهی هم با خود به همراه دارد که سبب محبوبیت بیشتر این سرویس شده اند. سرعت بالا در پروسه حمل بار هوایی از چین و ترانزیت کالا، امنیت بالا ضمن پروسه حمل، حمل بار بدون نگرانی از تحریم ها، عدم نیاز به ترانزیت داخلی بار در ایران و ترخیص سریع کالا در گمرک فرودگاه امام خمینی تهران، بخشی از دلایل انتخاب سرویس حمل بار هوایی از چین توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس هستند.

اهمیت حمل بار هوایی از دبی

کارشناسان ققنوس حمل بار هوایی از دبی را جهت واردات کالا از امارات پیشنهاد میکنند؛ اما چرا؟ مدت زمان بسیار کوتاه ارسال بار هوایی از دبی به ایران، کاهش چشمگیر هزینه های ترخیص کالا در گمرکات امارات، حفظ امنیت کالای وارداتی، امکان ارسال بار از پیشرفته ترین فرودگاه بین المللی خاورمیانه و.. بخشی از مزیت های قابل توجهی هستند که انتخاب این سرویس برای شما به ارمغان می آورد. نکته مهم اینجاست که هزینه ترخیص کالا در گمرک دبی بسیار با تعرفه های پایینی صورت میگیرد و از آنجا که مسافت بین دو کشور امارات و ایران نیز بسیار کوتاه است، به سود بیشتر حاصل از واردات کالا کمک بسیاری خواهد کرد.

images_1672570437.jpg

جمع بندی

حمل و نقل بین المللی کالا یکی از مهمترین و البته حساس ترین مراحل از فرایند واردات کالا از امارات و چین به ایران است. بنابراین، از آنجا که فرایندی بسیار حساس و تخصصی است، لازم است توسط شرکتی معتبر و باسابقه در زمینه حمل و نقل های بین المللی صورت بگیرد. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس این افتخار را دارد که با ارائه بهترین خدمات حمل بار هوایی از چین و حمل بار هوایی از امارات، حمل بار دریایی و زمینی در بالاترین سطح کیفیت، شرایط حمل سریع و آسان را برای مشتریان خود فراهم کند. شما عزیزان برای ارتباط با کارشناسان ما میتوانید از طریق وبسایت www.fnxcargo.com اقدام نمایید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها