|

بهترین مدل دستگاه تصفیه آب در سال 2022

یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در ایران برند زینود است که توسط شرکت تصفیه آب ایلیا گستر تولید میشود. محصولات این شرکت به مرور از نوآوری های زیادی بهره برده است. اگر به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب با کیفیت هستید حتما نام زینود را شنیده اید. شرکت تصفیه آب ایلیا گستر ، شرکت دیجی کالا ، سایت ترب ، شرکت تصفیه آسا ، سایت ایمالز به همراه شرکت شیراز تصفیه جزء بهترین تولید کننده گان و فروشندگان دستگاه تصفیه آب میباشند.

یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در ایران برند زینود است که توسط شرکت تصفیه آب ایلیا گستر تولید میشود. محصولات این شرکت به مرور از نوآوری های زیادی بهره برده است. اگر به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب با کیفیت هستید حتما نام زینود را شنیده اید. شرکت تصفیه آب ایلیا گستر  ، شرکت دیجی کالا ، سایت ترب ، شرکت تصفیه آسا ، سایت ایمالز به همراه شرکت شیراز تصفیه جزء بهترین تولید کننده گان و فروشندگان دستگاه تصفیه آب میباشند. این مقاله برای راهنمایی شما مشتریان گرامی ترتیب داده شده تا بتوانید با دید باز و روشن خرید دستگاه تصفیه آب خود را انجام دهید. پس با ما همراه باشید.

دستگاه تصفیه آب زینود

دستگاه هایی که با روش اسمز معکوس عمل تصفیه را انجام میدهند تنوع زیادی دارند که با برندها متعدد به فروش میرسد. در این بین مشتریان معمولا دچار سردرگمی در بین برندها میشوند که اینجا مطالبی را عنوان میکنیم که شناخت خوبی به شما میدهند. اولین موضوع این است که برندهایی در ایران به عنوان دستگاه تصفیه آب تایوانی به فروش میرسند که متاسفانه این موضوع واقعیت ندارد. استفاده از برندهایی مثل CCK و سافت واتر در ایران به وفور مورد استفاده قرار میگیرد. البته کیفیت های متنوعی از این محصولات وجود دارند. اما دستگاه تصفیه آب زینود توانسته با ارائه کیفیت مناسب ایجاد سطح رضایت مشتریان را داشته باشد. استفاده از متریال با کیفیت در این دستگاه تصفیه آب باعث شده تا آب تصفیه شده ی آن کیفیت بسیار مناسبی داشته باشد.

انواع دستگاه تصفیه آب برند زینود

دستگاه های تصفیه آب زینود با توجه به نیاز های متعدد تولیدات متنوعی داشته است. به طور کلی سه نوع دستگاه تصفیه آب خانگی در شرکت تصفیه آب ایلیا گستر تولید میشود. دستگاه تصفیه آب هوزینگی که با یک شاسی فلزی مونتاژ میشود . یک نوع دستگاه تصفیه آب کیسی زینود به مدل CX110  که در زیر سینک قرار میگیرد و به صورت کیسی و کامپکت است. و نوع دیگر که جدید ترین محصول زینود است دستگاهی است که به صورت کیس رومیزی است به مدل CX210  که روی کابینت قرار گرفته و مورد استفاده قرار میگیرد.

مزیت دستگاه تصفیه آب کیسی زینود

به طور کلی دستگاه های تصفیه آب کیسی مزایای زیادی نسبت به غیر کیسی دارند. یکی از مزایا، در نگاه اول زیبایی غیر قابل مقایسه با دستگاه های غیر کیسی است. در دستگاه های کیسی به دلیل اینکه فیلترها و مدار ها و شلنگ کشی ها و اتصالات همگی داخل یک پکیج قرار دارد نما و آرامش خیلی بیشتری نسبت به مدل های غیر کیسی ارائه میدهد. مزیت دیگر کم حجم تر بودن دستگاه تصفیه آب کیسی زینود است. چون فضای زیر سینک بسیار پر استفاده است این موضوع میتواند اهمیت زیادی داشته باشد. از دیگر مزایای دستگاه تصفیه آب کیسی زینود این است که فیلتر ها به صورت اینلاینی هستند. به طور ساده تر میتوان گفت به دلیلی اینلاینی بودن، هنگام تعویض فیلتر دست ارتباط مستقیم با مدیای داخلی فیلتر پیدا نمیکند و به همین ترتیب احتمال ورود آلودگی به داخل دستگاه تصفیه آب بسیار پایین می آید. مزیت دیگر این دستگاه های کیسی نظافت آسانتر آنهاست. همانطور که میدانیم محیط زیر سینک ظرفشویی محیط نسبتا مرطوب و معمولا آلوده ای است. کمتر کسی است که قبول کند در کابینت زیر سینک ظرفشویی بعنوان نگهداری ظروف آشپزخانه استفاده کند. حال اینکه دستگاه تصفیه آب محل تولید آب تصفیه شده است. پس نظافت آن اهمیت زیادی دارد. به دلیل تجمیع فیلتر ها داخل کیس، ارتباط مستقیم آنها با آلودگی ها وجود ندارد. در ضمن کاربر به راحتی هر چه تمام میتواند با کشیدن یک دستمال روی کار نظافت دستگاه تصفیه آب را به راحتی انجام دهد. اما در دستگاه های تصفیه آب غیر کیسی نظافت بسیار سخت و دشوار است. چون تک تک فیلتر ها و شلنگ ها در معرض الودگی است. حتما کسانی که دستگاه تصفیه آب غیر کیسی در منزل دارند و چند وقتی است که از آن استفاده میکنند این موضوع را تصدیق میکنند.

دستگاه تصفیه آب رومیزی زینود مدل cx210

بسیاری از مشتریان به دلیل اینکه از سطل آشغال های مکانیزه در زیر سینک استفاده میکنند و یا سینک ظرفشویی آنها به گونه ایست که فضای خالی کافی ندارند و یا تمایل ندارند دستگاه تصفیه آب زیر سینک ظرفشویی باشد میتوانند با خرید دستگاه تصفیه آب رومیزی زینود بهترین بهره مندی را داشته باشند. در دستگاه های تصفیه آب رومیزی زینود علاوه بر مزایای دستگاه کیسی cx110  ، مزایای دیگری هم دارد. یکی اینکه نیاز به سوراخ کردن سینک ظرفشویی با استفاده از این دستگاه تصفیه آب نیست. چون روی خود دستگاه محل نازل آب قرار دارد که با یک کلید فشاری الکترونیکی ، میتوان برداشت آب تصفیه شده را انجام داد. روشن شدن نور ملایم در هنگام برداشت آب کمک میکند تا در تاریکی شب از میزان حجم برداشت آب مطمئن شد. وجود مخزن داخل خود پکیج کیسی رومیزی زینود هم از دیگر مزایای این محصول است. از این دستگاه تصفیه آب هم میتوان برای روی کابینت و زیر سینک هم استفاده کرد.

جهت کسب مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره 02133121212 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ایلیا گستر  در سایت https://xinode.org آماده ی پاسخگویی به شما مشتریان گرامی هستند.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها