|

اولین پرواز هواداران تیم ملی از کیش به دوحه برقرار شد

هوادار تیم ملی فوتبال در قالب اولین پرواز صبح امروز کیش را به مقصد دوحه ترک کردند.

اولین پرواز هواداران تیم ملی از کیش به دوحه برقرار شد

به گزارش شبکه شرق، با هماهنگی سازمان منطقه آزاد کیش به منظور حضور هواداران تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی در قطر و تشویق این تیم ۶ پرواز رفت و برگشت دایر شده که صبح امروز دوشنبه اولین آن به شماره ۵۳۹۱ برقرار شد.

این هواداران قرار است از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز به صورت مستقیم در استادیوم حضور داشته و به تماشای دیدار ایران و انگلیس در دور حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بنشینند.

این پروازها پس از تعیین جزیره کیش به عنوان یکی از مبادی پروازی به سمت دوحه قطر دایر شده و هواداران پس از پایان بازی می توانند مجددا به منظور اقامت به جزیره کیش برگردند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در این ارتباط گفت: همزمان با بازی های تیم ملی ایران با هم گروه های خود در تاریخ های ۳۰ آبان، چهارم و هشتم آذر سه پرواز از فرودگاه کیش به قطر با هماهنگی و چارتری بخش خصوصی برقرار شده است.

مرتضی رمضانی گالشی افزود: کم بودن فاصله زمانی حدود ۴۵ دقیقه و هزینه پایین قیمت بلیط هواپیما از جمله مزیت های بهره مندی از این پروازه ها بوده و از سوی جامعه هتلداران کیش تخفیف های ویژه ای برای اسکان مسافرانی که از این جزیره عازم دوحه هستند لحاظ شده است.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها