|

جزئیات تازه از افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان

معاون امور مجلس رئیس جمهور آخرین جزئیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان را تشریح کرد.

جزئیات تازه از افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان

به گزارش شبکه شرق، سید محمد حسینی عصر امروز پنج شنبه ۱۲ آبان در گفتگو با خبرنگاران گلستان، اقدام دولت سیزدهم در افزایش حقوق کارکنان دولت را بی سابقه خواند و اظهار کرد: دولت در میانه سال لایحه ای برای افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان داده است.

 

وی افزود: معمولاً دولت ها اواخر سال که متمم بودجه را تحویل می دهند با کسری بودجه مواجه می شوند و می خواهند از برخی از هزینه ها عبور کنند تا بتوانند آن سال را به آخر برسانند اما خوشبختانه با تلاش های انجام شده و افزایش درآمدی که ایجاد شد دولت لایحه متناسب سازی حقوق را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

 

معاون امور مجلس رئیس جمهور اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری خوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه متناسب سازی حقوق آماده و نهایی شده و به شورای نگهبان ارسال شده است، در برخی موارد افزایش حقوق ها تا پنج درصد و در برخی از نیروها مثل نیروی انتظامی تا ۲۰ درصد هم افزایش می یابد.

 

حسینی با بیان اینکه کسانی که میزان و دریافتی حقوق آنها پایین بوده تا ۲۰ درصد نیز افزایش حقوق خواهند داشت، بیان کرد: امیدوارم شورای نگهبان هر چه زودتر راجع به این موضوع تصمیم گیری کند تا دولت بتواند از اول مهر ماه پرداختی حقوق را انجام دهد.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها