|

نتایج قرعه‌کشی سومین دوره فروش یکپارچه خودروها اعلام شد

نتایج سومین مرحله از فروش یکپارچه خودروها روی سایت سامانه قرار گرفت. شرکت‌کنندگان در این دوره می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه با وارد کردن کد رهگیری یا کد ملی خود، از نتیجه نهایی ثبت‌نام خود مطلع شوند. منتخبان از فردا طی مهلتی که اعلام خواهد شد، فرصت دارند وجه کامل خودرو (در طرح‌های فروش فوق‌العاده و فروش فوری) یا وجه علی‌الحساب (پیش‌فروش‌ها) را واریز کنند.

نتایج قرعه‌کشی سومین دوره فروش یکپارچه خودروها اعلام شد

به گزارش شبکه شرق، ثبت‌نام سومین مرحله از فروش خودروها بصورت یکپارچه با عرضه حدود ۶۰ هزار دستگاه خودرو از چهارشنبه هفته گذشته (۱۶ شهریور) آغاز شد و تا روز شنبه (۱۹ شهریور) ادامه داشت، قرعه‌کشی این مرحله از فروش خودروها،  روز گذشته (دوشنبه ۲۱ شهریور ماه) در حضور نهادهای نظارتی و نمایندگان خودروسازان به میزبانی گروه صنعتی ایران‌خودرو انجام شد.

 

در حال حاضر نتایج قرعه‌کشی بر روی سایت سامانه یکپارچه به آدرس sale.iranecar.com بارگذاری شده و قابل مشاهده است. ثبت‌کنندگان می‌توانند از طریق کد پیگیری اخذشده در هنگام ثبت‌نام یا وارد کردن کد ملی خود در کادر مختص اعلام نتایج قرعه‌کشی، از نتیجه درخواست خود مطلع شوند.

 

متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که واجد شرایط اولیه تشخیص داده شده‌اند، برای تکمیل و قطعی شدن فرآیند جایگزینی خودرو فرسوده می‌بایست برای طی ادامه فرآیند، به ستاد مدیریت حمل‌ونقل و مصرف سوخت و شرکت خودروساز مربوطه مراجعه کنند.

 

نتایج قرعه‌کشی سومین دوره فروش یکپارچه خودروها اعلام شد

 

گفتنی است، طبق آمار بالغ بر ۶.۶ میلیون نفر (شش میلیون و ۶۸۴ هزار و ۳۸۴) متقاضی در سومین مرحله قرعه‌کشی خودرو ثبت‌نام کرده‌اند و بیش از ۹۷ درصد ثبت درخواست برای محصولات ایران‌خودرو بوده است.

 

از این میزان ۳۶۴ هزار و ۸۳ نفر (۵.۴ درصد) متقاضی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۲۴ هزار و ۵۶۹ نفر (۱.۹ درصد) شرکت‌کننده در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بوده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها