|

اعلام آمادگی فرودگاه امام برای برقراری ۱۱۰ پرواز در روز به عتبات

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برای برقراری ۱۱۰ پرواز در روز به عتبات اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی فرودگاه امام برای برقراری ۱۱۰ پرواز در روز به عتبات

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اعلام آمادگی برقراری ۱۱۰ پرواز در روز به عتبات گفت: با هدف تکریم زائران اربعین حسینی ۲۵ موکب در ترمینال سلام ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، سعید چلندری با اعلام رضایتمندی مسافران از عملیات اربعین اظهار کرد: از دوازدهم شهریور ماه ۳۲۷ پرواز تا امروز به نجف و بغداد اعزام و پذیرش شده است و قریب به ۴۰ هزار مسافر جابجا شده‌اند.

وی افزود: از تاریخ ۱۵ شهریور تاکنون نیز ۲۴۰ پرواز انجام شده است و ۲۷ هزار نفر ورود و خروج داشته‌اند.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه شرایط خوبی در فرودگاه امام (ره) و ترمینال سلام برقراراست، تصریح کرد: روزانه ۷۰ فروند پرواز با میانگین تاخیر ۶۰ دقیقه اعزام و پذیرش می‌شوند.

چلندری در ادامه با تاکید بر تکریم زائران اربعین حسینی، ادامه داد: ۱۰ موکب در بیرون از ترمینال سلام برای پذیرایی و رفاه حال زائران ایجاد شده است و حدود ۱۵ موکب نیز داخل ترمینال به مسافران و زائران سفر معنوی اربعین خدمات ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در قسمت‌های مختلف ترمینال فضای استراحت برای مسافران در نظر گرفته شده است و تا این لحظه عملکرد فرودگاه امام (ره) مورد توجه و رضایت مسافران بوده است.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اعلام برنامه ریزی انجام شده برای برقراری ۱۱۰ فروند پرواز به عتبات در روز از آمادگی فرودگاه امام (ره) برای افزایش پروازها خبر داد.

به گزارش ایمنا، پیش‌تر اعلام شد با توجه به بسته بودن مرز زمینی زائران محترم بدون بلیت به فرودگاه امام خمینی (ره) مراجعه نکنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها