|

نرخ اجاره ماهیانه خوابگاه‌های دانشجویی اعلام شد + جدول

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم جزییات نرخ اجاره بهای ماهیانه خوابگاه های دانشجویی را اعلام کرد.

نرخ اجاره ماهیانه خوابگاه‌های دانشجویی اعلام شد + جدول

به گزارش مهر، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم جزییات نرخ اجاره بهای ماهیانه خوابگاه های دانشجویی (مجردی و متاهلی) ملکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را در سطح یک و دو، سطح سه و سطح چهار اعلام کرد.

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم جزئیات نرخ اجاره بهای ماهیانه خوابگاه‌های دانشجویی (مجردی و متأهلی) ملکی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مصوب در شصت و سومین نشست هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان را به شرح زیر اعلام کرد:

نرخ ماهیانه اجاره بها خوابگاه‌های دانشجویی (مجردی و متاهلی) ملکی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مبلغ به هزارتومان است.

 

Untitled

وی عنوان کرد: بر اساس ماده ۳ قانون صندوق رفاه دانشجویان، اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی می‌بایست به حساب صندوق رفاه واریز شود تا در زمینه تعمیر و تجهیز و ارتقا خوابگاه‌ها هزینه گردد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: همچنین با توجه به برنامه حضوری شدن آموزش دانشجویان، نرخ اجاره بهای خوابگاه‌ها در سامانه صندوق به صورت نیمسال کامل محاسبه خواهد شد و ضرورت دارد طبق روال معمول پرداخت اجاره بها به صورت ترمی صورت گیرد.

وی یادآور شد: امید است با مدیریت و برنامه ریزی بهینه برای اسکان دانشجویی در شرایط خاص فعلی و بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف دانشگاه، شاهد مدیریت بهینه اسکان دانشجویان باشیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها