|

خدمات شرکت بیمه دانا به مشتریان

انتخاب از میان انواع مختلف طرح‌های بیمه موجود، کار پیچیده‌ای است

خدمات شرکت بیمه دانا به مشتریان

انتخاب از میان انواع مختلف طرح‌های بیمه موجود، کار پیچیده‌ای است، اما اگر هنگام مقایسه طرح‌ها و جستجوی گزینه‌ای که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، درباره جزئیات این طرح‌ها بیشتر بدانید، مسلما انتخاب راحت‌تری خواهید داشت. به‌همین‌دلیل، بیمه دانا، جزئیات طرح‌های خود را در اختیار علاقمندان قرار داده‌اند تا به سهولت انتخاب متقاضیان کمک کند. پیش از این به معرفی بیمه دانا و خدمات تحت پوشش بیمه دندانپزشکی دانا پرداختیم و اکنون درباره خدمات بیمه دانا صحبت خواهیم کرد. 

 

معرفی خدمات بیمه دانا

خدمات بیمه دانا، بخش‌های متنوع و مختلف زیر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد:

بیمه باربری

بیمه باربری، همان‌طور که از اسمش پیداست برای کالاهایی که از نقطه‌ای به نقطه دیگر حمل می‌شوند، طراحی شده است. طبق تعهدات این بیمه، این شرکت مبلغی حق بیمه در ازای سالم رساندن کالا به مقصد، از بیمه‌گذار دریافت می‌کند و اگر در طول راه، کالا آسیب ببیند، طبق مبلغ موردتوافق، هزینه خسارت را می‌پردازد. این کالاها معمولا شامل ماشین آلات، تجهیزات، نفت و فراورده‌های آن محصولات پتروشیمی، مواد خام صنایع، گوشت‌ها و موارد دیگر می‌شوند.

بیمه عمر و گروهی

طراحی بیمه عمر، برای ایجاد آرامش ذهنی و آینده‌ای امن برای متقاضیان بوده و در حیطه خدمات بیمه دانا نیز قرار داده شده است.

بیمه درمان از گسترده‌ترین خدمات بیمه دانا

بیمه‌های درمانی شرکت بیمه دانا به‎صورت گروهی و برای کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی طراحی شده‌اند و از هزینه ویزیت پزشک تا هزینه‌های جراحی را شامل می‌شوند.

بیمه اتومبیل

بیمه اتومبیل، در سه گروه بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث و بیمه حوادث راننده دسته‌بندی شده است.

بیمه مسؤولیت

بیمه مسؤولیت دانا برای جبران خسارات و مخاطراتی طراحی شده است که در اثر غفلت یا اشتباه بیمه‌گذار ممکن است برای سایرین به‌وجود آید. این بیمه معمولا برای سرپرستان فعالیت‌های عمرانی، ساختمانی، خدماتی، صنعتی و تولیدی کاربرد دارد و شامل خسارات جانی و مالی می‌شود.

بیمه مهندسی

بیمه مهندسی دانا برای جبران خسارت‌های فیزیکی پیش‌بینی نشده ناشی از حوادث کار با ماشین آلات مهندسی یا خسارات مربوط به نصب و اجرای ابزارآلات مکانیکی و الکترونیکی، تجهیزات پیمانکاران و سازه‌های تکمیل شده ساختمانی ارائه می‌شود.

بیمه عمر انفرادی در حیطه خدمات بیمه دانا

بیمه عمر انفرادی دانا که با نام بیمه عمر جامع ارغوان نیز شناخته می‌شود، نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است که در آن پس از طی مدت زمان مقررِ قرارداد بین بیمه‌شده و بیمه‌گر، اندوخته بیمه‌نامه به فرد بیمه‌شده بازمی‌گردد و در صورت فوت وی به بازماندگانش تعلق می‌گیرد. این بیمه از مزایای مختلفی مانند وام، بازخرید، سود سرمایه‌گذاری بلندمدت و سود مشارکت در منافع نیز برخوردار است.

بیمه آتش‌سوزی

بیمه آتش‌‌سوزی دانا در انواع مختلف عمومی، اظهارنامه‌ای (شناور)، جایگزینی و بازسازی و فرست لاس ارائه می‌شود. در این بیمه، بین بیمه‌گر و بیمه‌گذار، نوعی توافق‌نامه مبنی بر جبران خسارات ناشی از آتش‌سوزی غیرعمد منعقد می‌شود. این بیمه برای واحدهای صنعتی، تجاری، مسکونی، غیرصنعتی و خدماتی، فواید و مزایای بسیار زیادی دارد.

بیمه دندانپزشکی دانا

بیمه دندانپزشکی دانا که زیر مجموعه بیمه درمان این شرکت بیمه است، طیف گسترده‌ای از خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی از جمله اندو، ری اندو، ترمیم، بروساژ و جرم‌گیری، جرم‌گیری ساده، جراحی دندان عقل، پروتز متحرک (دست دندان)، ایمپلنت و ارتودنسی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

خدمات بیمه دانا در انواع مختلف بیمه باربری، عمر و گروهی، درمان، اتومبیل، مسؤولیت، مهندسی، عمر انفرادی، آتش سوزی و دندانپزشکی است.کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت، یکی از کلینیک‌های معتبر طرف قرارداد بیمه دندانپزشکی داناست. این کلینیک، با استفاده از دندانپزشکان متعهد، حرفه‌ای و دلسوز، پرسنل وظیفه‌شناس و داشتن تجهیزات مدرن دندانپزشکی دنیا توانسته است سابقه درخشانی برای خود در زمینه رضایت و جلب اعتماد مراجعان ایجاد کند.                                                                         

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها