|

خرید کاشی

در این مطلب به بررسی خرید کاشی، سرامیک اسلب بوک مچ و خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه روشی آسان و مقرون به‌صرفه برای تهیه این بخش از مصالح ساختمانی به‌شمار می‌آید. کارخانه تولید کننده این ملزومات به جهات مختلف محصولات را با قیمت و شرایط مناسب‌تری در اختیار مشتریان می‌گذارد که حذف واسطه‌ها از اصلی‌ترین موارد آن است.

علاوه بر این، خرید کاشی از کارخانه با اطمینان از اصالت کالا نیز همراه است که برای مشتریان این محصولات بسیار ارزشمند است.

خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه: آسان، ارزان، مطمئن!

تهیه مصالح و ملزومات ساختمانی همواره بخش مهمی از پروسه ساخت و ساز را تشکیل می‌دهد. انتخاب محل مناسب برای خرید کاشی می‌تواند کار را برای سازندگان آسان نموده از نظر قیمت نیز برای آنها سود بیشتر را به‌همراه داشته باشد.

شاید در اولین نگاه دلیل ارزان‌تر بودن قیمت خرید کاشی و سرامیک و نیز سرامیک اسلب بوک مچ هنگام خرید مستقیم از کارخانه چندان واضح نباشد. اما در ادامه و با بررسی بیشتر به دلایل آن پی می‌بریم.

حذف واسطه‌های فروش: نخستین علت صرفه اقتصادی در این خرید، حذف واسطه‌های فروش است. به این ترتیب مراحلی که بابت هر کدام درصدی به قیمت این مصالح از جمله سرامیک اسلب بوک مچ افزوده می‌شود حذف شده و انواع کاشی و سرامیک به قیمت تولید به دست مشتریان می‌رسد. 

پرداخت مالیات توسط کارخانه: بسیاری از مشتریان مصالح ساختمانی که خرید خود را بدون واسطه انجام می‌دهند، از حذف هزینه مالیات هنگام خرید کاشی و سرامیک و سرامیک اسلب بوک مچ به‌دلیل خرید از کارخانه خبر ندارند. در حالی که این موضوع به‌شکل خودکار توسط کارخانه انجام شده و سود بیشتر را برای مشتریان به‌همراه دارد. 

هزینه حمل در کمترین میزان: قیمت خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه و خرید کاشی به‌دلیل آنکه مستقیما از محل تولید به دست مشتری می‌رسد، با حذف هزینه‌های حمل در مراحل مختلف روبروست. به این معنا که کاشی و سرامیک و نیز سرامیک اسلب بوک مچ بدون آنکه بابت انتقال به فروشگاه عرضه کننده بر قیمت آن افزوده شود قیمت‌گذاری می‌شوند که طبعا پایین‌تر از قیمت عرضه آنها در فروشگاه خواهد بود.

سلامت کالا: یکی دیگر از مزایایی که در خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه نصیب مشتریان می‌شود، سلامت کالای دریافتی و کمترین میزان آسیب به آن است. کاشی و سرامیک و نیز سرامیک اسلب بوک مچ از اقلام حساس و شکستنی هستند که به‌دلیل کم شدن میزان حمل و جابجایی در خرید مستقیم از کارخانه، به این شکل سالم‌تر و بدون تحمل خسارت مالی بابت شکستگی به‌دست مشتری می‌رسند. به این ترتیب علاوه بر کاهش هزینه‌های حمل و جابجایی، مشتریان بابت خرید کاشی و تحویل سالم و بی‌نقص این محموله و سرامیک اسلب بوک مچ نیز سود خواهند برد. به‌شرط آنکه این محموله با احتیاط کامل و توسط شرکت‌های معتبر و یا با مسئولیت خود کارخانه از طریق خرید اینترنتی به‌دست شما برسد!

تهیه کالا با حجم نامحدود: برای سازندگان و پیمانکارانی که در کار ساخت و ساز و تکمیل بنا هستند، کمبود متریال مصرفی به‌ویژه در کالاهایی نظیر کاشی و سرامیک مورد آشنا و چالشی بزرگ است. از آنجا که طرح و رنگ این ملزومات ساختمانی باید هماهنگ باشد، خرید از مراکز و فروشگاه‌هایی که نتوانند این مورد را تامین کنند، مشکلات زیادی حین عملیات ساخت و ساز و در مراحل تکمیلی ایجاد می‌کند. 

خرید عمده با قیمت ارزان‌تر: این اصل که خرید عمده هر محصول نظیر خرید کاشی یا سرامیک اسلب بوک مچ نسبت به تهیه آن از مراکز خرده فروشی، از قیمت ارزان‌تری برخوردار است، در مورد تهیه عمده و خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه نیز صدق می‌کند. برای سازندگان و مجریان سازه‌های ساختمانی که مدام این نوع محصولات را در تعداد زیاد تهیه می‌کنند، خرید به‌شکل عمده آن هم از کارخانه با سود بسیار بیشتر همراه است.

سرامیک اسلب بوک مچ

سرامیک اسلب بوک مچ به نوعی سرامیک با طرح‌های قرینه و در قواره‌های بزرگ اطلاق می‌شود که با نصب حرفه‌ای و هماهنگ‌سازی طرح در یک مجموعه 4 تایی، نقاشی بسیار زیبا و قرینه را تولید می‌کند. این نوع سرامیک به‌دلیل آنکه کاری هنری و ممتاز محسوب می‌شود، از قیمت بالاتری نیز نسبت به نمونه‌های معمولی برخوردار است. بر این اساس تهیه آن به شکل خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه بسیار به‌صرفه‌تر و با قیمت مناسب‌تر صورت می‌گیرد.

سرامیک اسلب بوک مچ

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها