|

میزان افزایش قیمت ۶ خودروی پرطرفدار در طول یک سال

بازار خودرو در یک سال اخبر نوسانات زیادی داشته اما در کل افزایشی بوده است.

میزان افزایش قیمت ۶ خودروی پرطرفدار در طول یک سال
بازار خودرو در یک سال اخبر نوسانات زیادی داشته اما در کل افزایشی بوده است.

به گزارش تجارت نیوز، بازار خودرو در یک سال اخبر نوسانات زیادی داشته اما در کل افزایشی بوده است. در مدت اخیر البته این بازار در رکود به سر می‌برد و خرید و فروش زیادی در آن انجام نمی‌شود. در عین حال روند افزایشی بازار، با وجود نوساناتی ادامه دارد.

از ۱۵ تیر ۱۴۰۰ تا ۱۵ تیر ۱۴۰۱، شش خودروی پرطرفدار افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کردند. این در حالی است که سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت از زمان آغاز به کار خود در شهریور سال گذشته، بارها وعده کاهش قیمت خودرو را مطرح کرده است.

خودرو

میزان افزایش قیمت ۶ خودروی پرطرفدار در طول یک سال

در این شرایط بازار به چه سمتی می‌رود؟

حمیدرضا حیدری، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی مشهد در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: درحال حاضر بازار در شرایط رکودی به سر می‌برد. اما باید به این نکته توجه کرد که قیمت‌ها در بازار کشور در روزهای گذشته با یک ثبات نسبی همراه شد. به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده نیز روند قیمت‌ها به همین شکل باشد.

پیش از این نیز، عماد جعفری، کارشناس در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر بازار در شرایطی است که خرید و فروشی در آن صورت نمی‌گیرد. بازار در رکود سنگینی قرار گرفته است. اگر اخباری از آزادسازی واردات و مشخص شدن تعرفه‌ها منتشر نشود، ممکن است این رکود تشدید شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها