|

وزیر نفت: ایران بر تحریم صادرات میعانات گازی غلبه کرد

وزیر نفت از غلبه بر تحریم صادرات میعانات گازی کشور با استفاده از توان داخلی و استفاده از ظرفیت مغفول‌مانده پالایشگاه‌های کوچک کشور خبر داد.

وزیر نفت: ایران بر تحریم صادرات میعانات گازی غلبه کرد

وزیر نفت نوشت: صنایع نظامی یکی از پیشران‌های فناوری در جهان هستند و بسیاری از فناوری‌ها برای نخستین بار در این صنایع توسعه پیدا کرده‌اند.

وزیر نفت در تازه‌ترین مطلب خود در توئیتر از غلبه بر تحریم صادرات میعانات گازی کشور با استفاده از توان داخلی و استفاده از ظرفیت مغفول‌مانده پالایشگاه‌های کوچک کشور خبر داد.

جواد اوجی یکشنبه (پنجم تیرماه) با انتشار مطلبی در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت:

«برای جلوگیری از خام‌فروشی، ایجاد ارزش افزوده بیشتر و نیز مدیریت میعانات گازی مازاد و پایداری تولید گاز کشور با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت مغفول‌مانده پالایشگاه‌های کوچک کشور، توانستیم بر تحریم صادرات میعانات گازی غلبه کنیم.»

وزیر نفت همچنین با انتشار مطلب دیگر در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت:«صنایع نظامی یکی از پیشران‌های فناوری در جهان هستند و بسیاری از فناوری‌ها برای نخستین بار در این صنایع توسعه پیدا کرده‌اند. با امضای تفاهم‌نامه با وزارت دفاع این ظرفیت را برای تولید تجهیزات پیچیده و تحریمی مورد نیاز صنعت نفت به‌خصوص در بخش high -  tech فعال کردیم.»

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها