|

قیمت اینترنت باید به نرخ قبلی بازگردد

نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: متاسفانه ما شاهد هستیم در کنار افزایش قیمت تعرفه های اپراتورهای مربوطه، بسته های مقرون به صرفه همراه نیز حذف شد و کیفیت و سرعت نیز کاهش پیدا کرده است.

قیمت اینترنت باید به نرخ قبلی بازگردد

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر قرار است افزایشی در حوزه اینترنت رخ دهد باید بر روی سرعت آن باشد نه اینکه قیمت آن افزایش یافته و بسته های مقرون به صرفه همراه نیز حذف گردد.

جلال رشیدی کوچی با انتقاد از افزایش قیمت اینترنت و کاهش کیفیت آن بیان کرد: افزایش قیمتی که در حوزه اینترنت اتفاق افتاد کار درستی نبود. علاوه بر اینکه افزایش قیمت آن بر سبدخانوار تاثیر می گذارد، در این شرایط باعث ایجاد نارضایتی هم شده است. در ذهن و افکار عمومی این شائبه ایجاد شده که طرح صیانت از پشت پرده در حال اجرایی شدن است در حالی که واقعیت این نیست.

 

نباید با افزایش قیمت اینترنت فشار مضاعفی بر مردم وارد کرد

وی در ادامه اظهار کرد: به دنبال افزایش قیمت اینترنت ما از وزیر ارتباطات سوال پرسیدیم و منتظر پاسخ وی هستیم. احتمالا وزیر در پاسخ می گوید این افزایش قیمت قانونی بوده و مطابق قانون صورت گرفته است. اما باید در این شرایط تلاش کنیم که فشار مضاعفی به مردم وارد نشود.  افزایش قیمتی که با کاهش سرعت و کیفیت همراه باشد نه تنها رضایت جامعه را به دنبال نخواهد داشت بلکه زمینه ایجاد نارضایتی را در سطح جامعه فراهم خواهد کرد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حالی که سرعت و کیفیت اینترنت در همه جای دنیا روبه افزایش، کاهش آن در کشور ما هم زمان با افزایش قیمت توجیهی ندارد متاسفانه ما شاهد هستیم در کنار افزایش قیمت تعرفه های اپراتورهای مربوطه، بسته های مقرون به صرفه همراه نیز حذف شد و کیفیت و سرعت نیز کاهش پیدا کرده است. همه این عوامل دست به دست هم می دهد تا مردم ناراضی شوند. قیمت اینترنت باید به نرخ قبلی بازگردد.

وی در ادامه تاکید کرد: ما شاهد هستیم که سرعت اینترنت در همه جای دنیا روبه افزایش است. این معنایی ندارد که سرعت اینترنت ما کاهش یابد. اگر قرار است افزایشی صورت بگیرد باید بر سرعت اینترنت باشد نه  اینکه بر روی قیمت آن افزوده شود

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها