|

قیمت شکر برای مصرف کننده، ۱۴ هزار تومان است

رئیس اتحادیه صنف عطار و سقط‌ فروشان اصفهان گفت: قیمت شکر برای مصرف کننده هر کیلو ۱۴ هزار تومان است و هر متقاضی در هر نوبت خرید، امکان دریافت سه کیلوگرم شکر را دارد.

قیمت شکر برای مصرف کننده، ۱۴ هزار تومان است

رئیس اتحادیه صنف عطار و سقط‌ فروشان اصفهان با بیان اینکه شکر به طور فراوان در بازار توزیع شده است، گفت: امسال این محصول به اندازه نیاز در اختیار مصرف کنندگان است. قیمت شکر برای مصرف کننده، هر کیلو ۱۴ هزار تومان است و متقاضی در هر نوبت خرید، امکان دریافت سه کیلوگرم شکر را دارد.

محسن منتظری اظهار کرد: با وجود فراوانی شکر و نظارت مؤثر بر این بازار، استقبال مردم مناسب است و به میزانی که نیاز دارند این محصول را خرید می‌کنند. اکنون نظارت کافی بر شکر سهمیه صنعت وجود دارد و با استفاده از آن در تولید قند و پولکی و نبات، مشکلات کمتری در عرضه شکر وجود دارد.

وی افزود: پیش از این، شکر سهمیه تنظیم بازار بیشتر میان فروشگاه‌های خاص توزیع می‌شد و از هر فروشگاهی امکان خرید نبود. به همین دلیل کمبود و گاه بازار سیاه به وجود می‌آمد ولی امسال این مشکل در سطح خرده فروشی بر طرف شده است و با همت بسیج، به طور کنترل شده در اغلب مراکز خرید، این محصول عرضه می‌شود.

وی افزود: امسال این محصول به اندازه نیاز در اختیار مصرف کنندگان است. قیمت شکر برای مصرف کننده هر کیلو ۱۴ هزار تومان است و هر متقاضی در هر نوبت خرید، امکان دریافت سه کیلوگرم شکر را دارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها