|

ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع کیفیت خودرو

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: همکاران ما به موضوع تصادف بهبهان ورود کردند و در حال پیگیری موضوع هستند.

ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع کیفیت خودرو

رئیس سازمان بازرسی کل کشور کیفیت خودروها را موضوع مهمی توصیف کرد و گفت: همکاران ما به موضوع تصادف بهبهان ورود کردند و در حال پیگیری موضوع هستند.

به گزارش خانه ملت، ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره وضعیت خودروهای موجود در پارکینگ خودروسازان پس از هشدار سازمان بازرسی، گفت: تعداد خودروهای بسیار موجود در انبارها و پارکینگ خودروسازان تحت عنوان خودروهای ناقص -که متاسفانه مستمر بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شد- با هشدارهای داده شده در حال کاهش است و یکی بعد از دیگری از پارکینگ‌ها خارج شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ما کاری که شروع می‌کنیم را ادامه خواهیم داد تا نتیجه حاصل شود و هدف اصلاح امور است، افزود: ما پیگیر هستیم، تا زمانیکه امور اصلاح شود به این دستگاه‌ها کمک کنیم و در این مسیر اگر با سوء جریانی روبه رو شویم، برخورد لازم را انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: خوشبختانه دولت هم به موضوع اصلاح امور ورود کرده و در آینده وضع بهتر خواهد شد.

خداییان در پاسخ به این سوال که آیا سازمان بازرسی به موضوع کیفیت خودروهای داخلی ورود خواهد کرد، توضیح داد: کیفیت بدون شک موضوع مهمی است و خودرو وسیله‌ای است که با جان مردم در ارتباط بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه باید دستگاه‌هایی که متولی این موضوع هستند و استانداردها را تعریف می‌کنند نیز نظارت خود را اعمال کنند، تصریح کرد: ما نیز براساس قانون وظایفی داریم حتی در تصادف بهبهان همکاران ما ورود کردند و در حال پیگیری موضوع هستند، با اخذ نظر کارشناسان به هر نتیجه‌ای که برسیم، اقدام خواهیم کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها