|

پرداخت وام‌های دانشجویی تا پایان سال 1400

مدیر امور دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: برخلاف دیگر دانشگاه‌ها و بخشنامه مصوب، به دانشکده‌ها و ادارات تابعه اعلام کردیم که آمادگی داریم تا پایان سال تمام وام‌ها را پرداخت کنیم.

پرداخت وام‌های دانشجویی تا پایان سال 1400

بهمن زینلی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه حضوری شدن کامل دانشگاه بستگی به مصوبات ستاد کرونای ملی و استانی دارد، اظهار کرد: با توجه به برنامه اعلام شده تلاش‌مان بر این بوده که خوابگاه‌هایمان را در حد ظرفیت احتمالی و در صورت لزوم برای کمک به دانشگاه‌های علوم پزشکی و هنر تجهیز کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌هایمان را در سه حوزه پیش‌بینی کرده‌ایم توضیح داد: مورد اول مسائل بهداشتی است که با همکاری مرکز بهداشت دانشگاه اصفهان ضدعفونی کردن و تنظیم اتاق‌ها متناسب با پروتکل‌های بهداشتی انجام شده و پیش‌بینی شده است که هر روز در خوابگاه‌ها پزشک مستقر شود.

شرط حضور دانشجویان در خوابگاه تزریق ۲ دز واکسن است

زینلی درخصوص محور دوم فعالیت‌ها بیان داشت: نیاز است که دانشجویان برای حضور در خوابگاه‌ها حتما ۲ دز واکسن زده باشند و مورد دیگر اینکه یک مرکز قرنطینه پیش‌بینی کرده‌ایم تا اگر تعداد مبتلایان بیش‌تر شد بتوانیم اقدامات اولیه را در دانشگاه انجام دهیم.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه مورد سوم تغذیه و بهداشت است، عنوان کرد: این مورد نیز از روز ۱۶ بهمن با نظارت همکاران در بهداشت آغاز خواهد شد.

مشکلی برای برگزاری کلاس‌های حضوری تحصیلات تکمیلی نداریم

وی تأکید کرد: سه محور مذکور برای حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو پیش‌بینی و فراهم شده است و مشکلی برای برگزاری کلاس‌های مقطع کارشناسی ارشد و دکترا نداریم.

زینلی با تأکید بر اینکه در بحث وام‌های دانشجویی مشکلی نداریم تصریح کرد: بر خلاف دیگر دانشگاه‌ها و بخشنامه مصوب، به دانشکده‌ها و ادارات تابعه اعلام کردیم که آمادگی داریم تا پایان سال تمام وام‌ها را پرداخت کنیم تا دانشجویان از این جهت مشکل و دغدغه‌ای نداشته باشند و برای پرداخت وام‌ها بیش‌تر از دانشجویان عجله داریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها