|

ثبت‌نام بیش از ۲ میلیون نفر در سامانه نهضت ملی مسکن

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: ثبت‌نام نهضت ملی مسکن که تا ۱۵ دی‌ماه تمدید شده بود برای مجردان واجد شرایط بعد از ۱۵ دی‌ماه انجام خواهد شد.

ثبت‌نام بیش از ۲ میلیون نفر در سامانه نهضت ملی مسکن

به گزارش فارس و به نقل از ‌پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ثبت‌نام نهضت ملی مسکن که تا ۱۵ دی‌ماه تمدید شده بود برای مجردان واجد شرایط بعد از ۱۵ دی‌ماه انجام خواهد شد واین دسته از متقاضیان باید با مراجعه به نشانی saman.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

بر این اساس مجردها به شرط تنظیم تعهد‌نامه محضری برای ارائه عقد نامه در هنگام واگذاری واحد مسکونی می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن بعد از ابلاغ نهایی دستورالعمل، ثبت‌نام کنند. مطابق متن پیشنهادی برای ابلاغ در صورتی که در هنگام واگذاری به تعهد ازدواج عمل نکنند، قرارداد واگذاری واحد فسخ می‌شود.

یادآوری می‌شود در استان تهران امکان ثبت‌نام متقاضیان در ۱۲ شهر فراهم شده است که این شهرها شامل اسلامشهر، پاکدشت، پیشوا، رباط کریم، ورامین، بومهن، دماوند، رودهن، فیروزکوه، شهر جدید هشتگرد، شهر جدید پرند و شهر جدید ایوانکی است.

اما ساکنان شهر تهران صرفا مجاز به ثبت‌نام در پاکدشت، رباط‌کریم، پرند، هشتگرد و ایوانکی هستند و اگر ثبت‌نام اشتباه در سایر شهرهای استان داشته‌اند در فرصت باقیمانده باید انصراف داده و مجدد شهر درست را انتخاب کنند.

متقاضیان مابقی شهرهای استان تهران (به غیر از شهر تهران) صرفا می‌توانند متقاضی ثبت‌نام در شهر محل سکونت خود باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها