|

علی فروزنده، سخنگوی وزارت نفت:

مشکلی برای سوخت‌گیری با قیمت آزاد وجود ندارد

سخنگوی وزارت نفت گفت: سوخت گیری در جایگاه‌های سوخت با مشکل مواجه نیست، مشکلی برای سوخت گیری وجود ندارد و مردم می توانند با قیمت آزاد سوخت گیری کنند.

مشکلی برای سوخت‌گیری با قیمت آزاد وجود ندارد

سخنگوی وزارت نفت درباره اختلال در پمپ بنزین‌ها گفت: مشکل فنی در سامانه کارت سوخت اتفاق افتاده و سامانه هوشمند را از مدار خارج کرده است .

علی فروزنده سخنگوی وزارت نفت در جمع خبرنگاران گفت: سوخت گیری در جایگاه‌های سوخت با مشکل مواجه نیست، مشکلی برای سوخت گیری وجود ندارد و مردم می توانند با قیمت آزاد سوخت گیری کنند.

وی ادامه داد: این اطمینان را به مردم می دهم که هیچ مشکلی برای سهمیه سوخت مردم به وجود نخواهد آمد و کارشناسان در حال بررسی و رفع مشکل هستند و به محض رفع مشکل به مردم اطلاع رسانی می شود.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم گفت: جلسه ای فوری درباره اختلال سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در حال برگزاری است که به محض پایان یافتن جلسه اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

همچنین وحیدی وزیر کشور تأکید کرد: هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد و اختلال در ارائه خدمات در برخی از پمپ‌های بنزین ناشی از یک اشکال فنی و سامانه ای است که به زودی رفع می شود.ا

او گفت: ختلال در ارائه خدمات در برخی از پمپ‌های بنزین ناشی از یک اشکال فنی و سامانه ای است و به زودی رفع می شود.

او گفت: هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد؛ مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها