|

از سوی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم؛

رییس سازمان بورس معرفی شد

وزیر اقتصاد دولت سیزدهم، حامد سلطانی نژاد را به عنوان رییس سازمان بورس در این هفته به شورای عالی بورس معرفی خواهد کرد.

رییس سازمان بورس معرفی شد
به گزارش شبکه شرق و بر اساس شنیده ها، وزیر اقتصاد دولت سیزدهم، حامد سلطانی نژاد را به عنوان رییس سازمان بورس در این هفته به شورای عالی بورس معرفی خواهد کرد.

حامد سلطانی نژاد مدیرعامل فعلی بورس کالا گزینه بعدی ریاست سازمان بورس تعیین شده و احتمالا طی روزهای آتی به شواری عالی بورس معرفی خواهد شد.

بر اساس پگیری های انجام شده از شرکت بورس کالا، روابط عمومی این شرکت این انتصاب را تایید کرده و اعلام کرده است که طی روزهای آتی این جابجایی صورت خواهد گرفت.

حامد سلطانی نژاد که در شش سال گذشته به عنوان مدیر عامل بورس کالا انجام وظیفه کرده است از جمله مدیرانی است که از ابتدا در ارکان بورس کالا فعالیت کرده و در بخش های مختلف این سازمان سمت اجرایی داشته است.

او تحصیل کرده مدیریت مالی بوده و دارای کارشناسی ارشد مدیریت مالی از دانشگاه امام صادق (ع) و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی (ره) است.


همچنین او در حال حاضر کارشناس رسمی قوه قضاییه در رشته بورس نیز است.

از جمله سوابق اجرای او می تون به مدیرعاملی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، مدیرعاملی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه ، معاونت عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی، عضویت در هیات داوری بازار اوراق بهادار برای سه دوره دو ساله، مشارکت فعال در طراحی بورس انرژی ایران، مدیریت بورس منطقه ای کرج، مدیریت بورس منطقه ای کرمان، عضو هیات مدیره شرکت الوان ثابت به نمایندگی از سرمایه گذاری امید، عضویت در هیات مدیره شرکت پشتیبانی احداث صنایع ایران، کارشناس ارشد سرمایه گذاری شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید و کارشناس سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری قدس اشاره کرد.

همچنین او مولف کتاب مدل ارتباطی بورس های اوراق بهادار کشورهای اسلامی (SAMIP) بوده و در حال حاضر عضو کمیته مطالعات بهره و همکاری در ترجمه کتاب بهره و سرمایه نیز است.

از نکات مثبت این انتصاب به آشنایی او به تمامی ارکان بورس و همچنین ارتباط مناسب او با مجلس و دولت اشاره می شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها