|
نویسنده: فاطمه شفیعی

مدیر موسسه تنظیم ونشرآثار امام خمینی(ره) اصفهان مطرح کرد؛

موسسه تنظیم ونشرآثار امام خمینی(ره) اصفهان، به مناسبت بزرگداشت سی چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(س) برنامه های مختلفی تدارک دیده است.

مدیر موسسه تنظیم ونشرآثار امام خمینی(ره) اصفهان گفت: این موسسه اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری و آموزشی در استان اصفهان را به مناسبت سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی در نظرگرفته است.

موسسه تنظیم ونشرآثار امام خمینی(ره) اصفهان، به مناسبت بزرگداشت سی چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(س) برنامه های مختلفی تدارک دیده است.

 مهدی بنکدار مدیر موسسه تنظیم ونشرآثار امام خمینی(ره) اصفهان در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت و گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد گفت: این موسسه اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری و آموزشی در استان اصفهان را به مناسبت سی و چهارمین سالروز ارتحال امام خمینی و بزرگداشت شهدای 15 خرداد در نظرگرفته است.

برپایی نمایشگاه بزرگ آثار تجسمی «گنجینه»

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه آثار تجسمی «گنجینه» افزود: در این نمایشگاه 100 اثر هنری از گنجینه آثار فاخر تجسمی نگارستان امام خمینی (ره) اصفهان با همکاری حوزه هنری از تاریخ 12خرداد در گالری های نمایشگاهی عمارت سعدی برپا می شود.

مدیر موسسه تنظیم ونشرآثار امام خمینی(ره) اصفهان تاکید کرد: برگزاری نشست ادبی عروج «شاعرانه» که با حضور اساتید و ادبا شعر و ادب در نگارستان امام خمینی(ره) اصفهان 16خرداد برپا خواهدشد و برگزاری نشست‌های ادبی، نمایشگاه عکس و کتاب در شهرستان‌های شاهین شهر، فولادشهرو سپاهان‌شهر از دیگر برنامه هایی است که برای بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقه الکترونیکی کتابخوانی از وصیت نامه امام خمینی(ره) ،برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی در نگارستان امام خمینی(ره) و برگزاری کارگاه هنری نقاشی با حضور کودکان در نگارستان امام خمینی(ره) از برنامه‌های ویژه سالگرد رهبر کبیر انقلاب است.

بنکدار با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های بسیار ویژه این مناسبت برگزاری نشست هنری شب فیلم خرداد  در تاریخ 24 خرداد ( نمایش 3 فیلم کوتاه به همراه نقد و بررسی و تقدیر از کارگردان) است، گفت: نمایشگاه عکس از آثار تجسمی با موضوع حضرت امام (س) روز 14 خرداد هم زمان با برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها