|
نویسنده: فاطمه شفیعی

رئیس محیط زیست فولاد مبارکه:

سرمایه گذاری ۶۰ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه برای امور محیط زیستی

رئیس محیط زیست شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه تاکنون ۶۰ هزار میلیارد تومان در حوزه محیط زیست هزینه کرده است و اهداف محیط زیستی خود را در یک برنامه ۵ ساله دنبال می‌کند.

سرمایه گذاری ۶۰ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه برای امور محیط زیستی

 

 

بهنام کاویانی، رئیس محیط زیست شرکت فولاد مبارکه در حاشیه اولین رویداد ملی سلامت، محیط زیست و پایداری اظهار کرد: فولاد مبارکه به عنوان یک صنعت برتر در راستای تحقق پایداری مداوم در فرآیندها و وضعیت کارکنان گام برمی‌دارد و امروز با شرکت در این رویداد که توسط وزارت بهداشت برگزار شد؛ قصد داشتیم تا جایگاه فولاد مبارکه را در مقایسه با جایگاه کنونی ارتقاء ببخشیم.

وی در ادامه افزود: فولاد مبارکه اهداف محیط زیستی خود را، با اقداماتی در راستای کاهش آلاینده‌های آب، هوا و خاک دنبال می‌کند و در این راستا اهداف ۵ ساله‌ای را تعیین و برنامه ریزی کرده است.

به گزارش شبکه شرق، کاویانی در مورد برگزاری اولین رویداد ملی سلامت، محیط زیست و پایداری اضافه کرد: حضور شرکت‌های بزرگ و مجموعه‌های کوچک در چنین ارزیابی‌هایی در سطح کلان اتفاق خوبی است که امسال به همت وزارت بهداشت رقم خورد و امید داریم در سال‌های آتی شاهد برگزاری چنین رویدادهایی در سطح استان‌ها نیز باشیم.

رئیس محیط زیست شرکت فولاد مبارکه در رابطه با سرمایه گذاری این شرکت به خبرنگار ایراسین گفت: هرچند امروز در سال ابتدایی برنامه ۵ ساله محیط زیستی مجموعه قرار داریم، اما بیش از ۹۰ درصد امور و نیازها پوشش داده شده و فولاد مبارکه تاکنون ۶۰ هزار میلیارد تومان در حوزه محیط زیست هزینه کرده است.

 کاویانی در پایان تصریح کرد: پروژه‌هایی که تاکنون توسط مجموعه تعریف و اجرایی شده، مطابق با استانداردهای ملی بوده است و سعی داریم در راستای تطبیق وضعیت محیط زیستی فولاد مبارکه با استانداردهای جهانی و بین المللی در راستای حفظ جایگاه و تبدیل آن به یک برند جهانی گام برداریم.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها