|

سریال مسمومیت دانش آموزان در کوهدشت لرستان، گرگان و شاندرمن/ تشکیل کارگروه تحقیق به دستور رئیس‌جمهوری/ احضار «شایعه‌پراکنان»

امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ، تعدادی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه کوثر کوهدشت نیز مسموم شده اند که توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شده اند.

سریال مسمومیت دانش آموزان در کوهدشت لرستان، گرگان و شاندرمن/ تشکیل کارگروه تحقیق به دستور رئیس‌جمهوری/ احضار «شایعه‌پراکنان»

به گزارش شبکه شرق، امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ، تعدادی از دانش آموزان دخترانه مقطع ابتدایی مدرسه ۲۲ بهمن کوهدشت دچار مسمومیت شده اند که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت انتقال داده شده اند. بر اساس گزارشات رسیده حال عمومی دانش آموزان مساعد است.

امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ، تعدادی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه کوثر کوهدشت نیز مسموم شده اند که توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شده اند. بر اساس گزارشات حال عمومی دانش آموزان مساعد است

 

بدحالی چند دانش آموز در یک مدرسه دخترانه در گرگان

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی گلستان گفت: چند دانش آموز دبستان دخترانه هدف گرگان امروز به علت بدحالی به بیمارستان منتقل شدند.

این دانش آموزان پیش از ظهر امروز به علت نامشخصی دچار علائمی مانند سرگیجه، حالت تهوع و سردرد شدند.

 

بدحالی دانش‌آموزان مدرسه دخترانه در شاندرمن

فرماندار ماسال گفت :۳۹ دانش آموزدختر مدرسه عصمت شاندرمن به دلیل استنشاق ماده‌ای ناشناخته بدحال شدند که ۱۹ نفر از این دانش آموزان به بیمارستان منتقل شدند.

۲۰ دانش آموز دیگر نیز پس از مداوای سرپایی در مدرسه ، به خانه رفتند.

حال عمومی دانش آموزان رضایت بخش گزارش شده است.

 

دستور رئیس‌جمهوری برای پیگیری مسمومیت‌ها

 به دستور ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان تشکیل شده است.

 

از دروغ‌پراکنان نمی‌گذریم

 محسنی اژه ای، رئیس قوه‌قضائیه نیز  گفت: از کسانی که بر اضطراب و دلهره والدین می‌افزایند و شایعه پراکنی می‌کنند نباید گذشت. از بیان مطلب دروغ و بدون استناد از سوی افراد گذر نمی‌کنیم.

 

 

مسمومیت دانش‌آموزان و یک معلم در نیشابور

رئیس اداره آموزش و پرورش نیشابور گفت: صبح امروز ۱۶ دانش‌آموز و یک معلم دیگر از دبیرستان‌های شهید مدنی و شهید امامیان نیشابور با علائم مسمومیت به بیمارستان اعزام شدند.

 

ادامه مسمومیت دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از اعزام ۱۳ دانش آموز مسموم شده دبیرستان دخترانه شاهد شهیده مقبل ناحیه یک سنندج به بیمارستان خبر داد.

روز دوشنبه ۱۵ اسفند، همچنین تعدادی از دانش‌آموزان لار نیز مسموم شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز از مسمومیت ۱۳۸ نفر از دانش‌آموزان سه شهر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها