|

مسمومیت دانش‌آموان دو مدرسه دخترانه کرمانشاه

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: چهار دانش‌آموز امروز در دو مدرسه رضوان و حضرت معصومه(س) شهر کرمانشاه اظهار تهوع، ضعف و سرگیجه داشته که توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان اعزام می‌شوند.

مسمومیت دانش‌آموان دو مدرسه دخترانه کرمانشاه

به گزارش شبکه شرق، از ظهر امروز خبر مسمویت دانش‌آموزان در یکی دیگر از مدارس شهر کرمانشاه با عنوان «بدنبال مسمومیت سریالی کودکان این‌بار شاهد این اتفاق در مدرسه متوسطه اول دخترانه حضرت معصومه (س) ناحیه ۳ شهرک ژاندامری کرمانشاه هستیم»، در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

شیرزادی مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این باره اظهار کرد: چهار دانش‌آموز امروز در دو مدرسه رضوان و حضرت معصومه(س) شهر کرمانشاه اظهار تهوع، ضعف و سرگیجه داشته که با تماس اولیای مدرسه با اوژانس توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان اعزام می‌شوند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه حال عمومی چهار دانش‌آموز خوشبختانه خوب گزارش شده است، گفت: فضای روانی حاکم و شایعه‌پراکنی سبب نگرانی و فشار روحی و روانی خانواده‌ها شده است.

وی گفت: در حال حاضر مسؤولان در محل حضور دارند و در حال بررسی موضوع به صورت دقیق هستند. 

گفتنی است، روز چهارشنبه دهم اسفندماه تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شهید سپهر مصباح کرمانشاه، با علائم مسمومیت خفیف با اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شدند.

این دانش‌آموزان عنوان کردند؛ به هنگام زنگ تفریح و خروج دانش‌آموزان از کلاس‌های درس در راهرو مدرسه بدنبال استشمام بویی تند، بد و نامعلوم، دچار سرفه و سوزش چشم شده که بلافاصله کادر مدرسه بچه‌ها را به حیاط مدرسه انتقال داده و ضمن تماس با اورژانس به خانواده‌های آن‌ها نیز اطلاع می‌دهند. خوشبختانه مشکل خاصی پیش نمی‌آیید و حال دانش‌آموزان این مدرسه خوب است.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها