|
نویسنده: رزا فتوح

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان:

حضور شش اثر نمایشی از اصفهان در چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: شش اثر نمایشی از اصفهان در چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود، حضور و اجرا خواهند داشت.

حضور شش اثر نمایشی از اصفهان در چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان، علی تمنایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این خصوص گفت : اصفهان دارای ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه ی هنر نمایش است  و هنرمندان این عرصه ی هنری حضور پررنگی در چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر امسال خواهند داشت.

وی افزود: یک اثر رادیویی به نام «اسپویلر» به کارگردانی محمد رادمهر در بخش رادیوتئاتر، دو اثر خیابانی به نام «کارت قرمز برای بازیکن خارجی» به کارگردانی پویا امامی، «مترسان» به کارگردانی رضا شمس همچنین سه کار صحنه‌ای با عنوان «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرد» و «مضحکه عجایب‌المخلوقات» به کارگردانی رضا کیانی پنج اثر حاضر در این جشنواره هستند.

تمنایی تصریح کرد: اثری با عنوان «در سوگ شب هزارویکم شهرزاد» به کارگردانی پویان عطایی نیز ششمین اثر نمایشی از اصفهان است که به جشنواره تئاتر فجر امسال راه یافته است.

وی خاطر نشان کرد: دو کار صحنه‌ای نخست، در بخش مسابقه و اثر نمایشی پویان عطایی در بخش بین‌الملل حضور خواهد داشت.

تمنایی با بیان اینکه نمایش «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرد» برگزیده جشنواره منطقه‌ای که هفته گذشته در شیراز برگزار شد، بوده است، اظهار داشت :نمایش «مضحکه عجایب المخلوقات» نیز مستقیم وارد رویداد فجر شد‌.

 

همچنین نمایش «شب هزارویکم شهرزاد» در بخش بین‌الملل اجرا خواهد شد.

تمنایی افزود :  رقابت های  تئاتر صحنه‌ای از یکم بهمن‌ماه آغاز شده است و یازدهم بهمن ماه اختتامیه جشنواره تئاتر فجر برگزار خواهد شد

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها