|

وضعیت فعالیت مدارس، اداره‌ها و بانک‌ها در روز ۲۸ دی‌ماه/ مدارس و دانشگاه‌های تهران غیرحضوری شد

با توجه به برودت هوا و بارش برف و باران، فعالیت اداره‌ها و مدارس در روزهای 28 دی‌ماه 1401، اعلام شد.

وضعیت فعالیت مدارس، اداره‌ها و بانک‌ها در روز ۲۸ دی‌ماه/ مدارس و دانشگاه‌های تهران غیرحضوری شد

به گزارش شبکه شرق و به نقل از استانداری خراسان رضوی، بر اساس مصوبه ستاد انرژی استان فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی، اداره‌ها، بانک‌ها و نهادهای عمومی از روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه، به صورت حضوری و طبق روال معمول خواهد بود.

 

مدارس و دانشگاه‌های تهران غیرحضوری شد

مزینانی، عضو کمیته اضطرار آلودگی هوا درباره جزئیات کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: این کمیته امروز به صورت غیرحضوری تشکیل شد و بر اساس مصوبات آن، فردا همه مدارس تهران و دانشگاه‌ها به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها به صورت حضوری انجام می‌شود، افزود: همچنین همه کودکستان ها و مراکز پیش دبستانی فردا چهارشنبه ۲۸ دیماه تعطیل است.

مزینانی در ادامه از شهروندان خواست تا از ترددهای غیر ضرور و فعالیت های ورزشی و مستمر در محیط های باز پرهیز کنند.

 

کلیه مدارس چهارمحال و بختیاری در نوبت بعدازظهر غیرحضوری شد

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، با توجه به برودت هوا و بارش برف و باران، نوبت دوم کلیه مدارس استان در روز سه شنبه ۲۷ دی‌ماه،  به صورت غیر حضوری در شبکه شاد  برگزار خواهد شد.

 

فعالیت اداره‌های خراسان رضوی به حالت عادی بازگشت

طبق اعلام استانداری خراسان رضوی، بر اساس مصوبه ستاد انرژی استان فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی، اداره‌ها، بانک‌ها و نهادهای عمومی از روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه بدون استفاده از گاز و صرفا با استفاده از سوخت جایگزین برای تامین گرمایش، به صورت حضوری و طبق روال معمول خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی فعالیت کلیه مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها از روز شنبه ۱بهمن ماه به صورت حضوری خواهد بود. ضروری است سامانه‌های گرمایشی این مراکز صرفا" یک ساعت قبل از حضور روشن و یک ساعت پیش از پایان فعالیت خاموش گردد.

 

تمدید تعطیلی ادارات خراسان جنوبی تا پایان هفته 

با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جوی جدید و احتمال برودت دمای هوا، لذا ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی دولتی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است.

ورود این سامانه جدید به خراسان جنوبی، بارش برف و باران در اغلب مناطق را در پی‌خواهد داشت و کاهش محسوس دمای هوا را سبب خواهد شد.

 
​ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار شدند

با توجه به برودت و همچنین آلودگی هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی( به ویژه گاز و برق) در زمستان و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مقرر شد فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان عمومی فعال در حوزه طرح زمستانی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیده هستند با تشخیص مدیر واحد ذیربط دورکار هستند.

بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانکها و بیمه ها (بانک های دولتی و خصوصی) و شرکت‌های بیمه تجاری و بازرگانی در روز چهارشنبه 28 دی ماه دور کار بوده و شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز از ساعت 9 تا 13 به صورت کشیک دایر هستند.

همچنین فردا چهارشنبه 28 دی ماه، فعالیت همه مدارس به صورت غیر حضوری است و با توجه به فصل امتحانات فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر رئیس دانشگاه ذیربط است.

 

محدودیتهای فعالیت اصناف در مشهد برداشته شد

رئیس اتاق اصناف مشهد اعلام کرد: همه واحدهای صنفی، مجتمع های تجاری و بازارها و پاساژ ها از امروز می توانند در صورت رعایت مصرف بهینه و با حداقل میزان مصرفی سوخت فعالیت خود را در ساعات شب ادامه دهند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها