|
نویسنده: فاطمه شفیعی

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

اتفاق نظری برای حل مشکل آب اصفهان وجود ندارد

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه می‌‌گویند مشکل آب اصفهان حل شده اما اینگونه نیست، گفت: اتفاق نظری پیرامون موضوع آب وجود ندارد، ما در حال خنثی سازی عملکرد هم هستیم و متاسفانه به نتیجه صحیحی در این خصوص نمی‌رسیم.

اتفاق نظری برای حل مشکل آب اصفهان وجود ندارد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مجید نادرالاصلی در تذکری با تقدیر از تذکر رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورا پیرامون تخلفات در پروژه شهرک شهید کشوری، اظهار کرد: طبیعتا اگر تخلفاتی را که دیگران در پروژه‌های مختلف از جمله پروژه گل نرگس انجام دادند پیگیری نکنیم مشکلات ادامه پیدا می‌کند.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی شهرداری به تذکرات اعضای شورای شهر گفت: چه کسی بالاخره باید پاسخ تذکرات اعضای شورا را به صورت رسمی بدهد؟ مواردی در جلسات به صورت رسمی تذکر داده می‌شود اما پاسخی دریافت نمی‌شود و این موضوع مورد اعتراض شورای شهر است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اختلاف نظری که در بحث تامین آب در استان و کشور مطرح است سبب شده که مدیریت کشور هم به چند راهی در این زمینه برسد.

وی با بیان اینکه می‌‌گویند مشکل آب اصفهان حل شده اما اینگونه نیست، تصریح کرد: اتفاق نظری پیرامون موضوع آب وجود ندارد. ما در حال خنثی سازی عملکرد هم هستیم و متاسفانه به نتیجه صحیحی در این خصوص نمی‌رسیم.

نادرالاصلی با بیان اینکه مسئله اول ما جاری شدن زاینده رود است، گفت: در سیاست‌های کلان این موضوع دنبال نمی‌شود بنابراین اعضای شورای شهر و مسئولان استانی باید ید واحده شوند تا مسئله آب اصفهان پیگیری و حل شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها