|
نویسنده: فاطمه شفیعی

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

سپر بلای فعالان اقتصادی شهر در برابر بوروکراسی زمخت مدیریت شهری هستیم

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خود را سپر بلای فعالان اقتصادی شهر در برابر بوروکراسی زمخت مدیریت شهری می‌کنیم تا با سرعت بیشتری شهر را به سمت توسعه پیش ببریم.

سپر بلای فعالان اقتصادی شهر در برابر بوروکراسی زمخت مدیریت شهری هستیم

️به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی، در نشست هم‌اندیشی جمعی از نخبگان و فعالان اقتصادی شهر اصفهان که با شعار "دیپلماسی اقتصادی، حکمروایی مشارکتی و همگرایی شهری" در سالن نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه شناختی تله‌هایی داریم که فکر می‌کنیم توجه به این تله‌ها در عرصه سرمایه‌گذاری کمک می‌کند.

️وی افزود: در ارتباط سرمایه‌گذاران با مدیریت شهری دو تله شناختی وجود دارد که باید نسبت به آن آگاه بود؛ نخستین تله، قضاوت بر مبنای گذشته و تله دوم اثر سرریز اتفاقات گذشته است، لذا باید رفتارها و نگرش‌های گذشتگان را فراموش کنیم.

️عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در این دوره مدیریت شهری در عرصه اقتصادی به دنبال سود نیستیم، منطق ما منفعت عام یا فراهم‌آوردن منافع مردم است، همین امر باعث می‌شود در حوزه‌های مشارکتی، سیاست‌هایی تعریف کنیم که طبق آن خود را نه تنها رقیب بخش خصوصی حتی شریک بخش خصوصی هم نمی‌دانیم، بلکه خود را تسهیلگر می‌دانیم.

️وی خاطرنشان کرد: خود را سپر بلای فعالان اقتصادی شهر در برابر بوروکراسی زمخت مدیریت شهری می‌کنیم تا با سرعت بیشتری شهر را به سمت توسعه پیش ببریم.

️صالحی تاکید کرد: ۱,۶۰۰ میلیارد تومان پروژه آماده و سودآور در بودجه سال جاری شهرداری وجود دارد، در این راستا آماده ارائه اطلاعات به صورت شفاف به هر سرمایه‌گذار در این بخش هستیم. ️

وی گفت: با حذف بوروکراسی و پدیده دلالی در ساخت‌وساز از ۱۵۰۰ میلیارد درآمد شهرداری چشم‌پوشی کردیم، زیرا شعار این دوره مدیریت شهری عدالت است و بر این مبنا همه فرصت‌ها برای تمام فرصت‌خواهان در شهر اصفهان آماده است و هیچ جایگاه خاصی (vip) برای فرد خاصی نداریم، اما مسیر (CIP) برای همه باز است.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها