|

کارمند دادگستری هنگام دریافت رشوه دستگیر شد

کارشناس رسمی دادگستری حین دریافت رشوه، دستگیر شد.

کارمند دادگستری هنگام دریافت رشوه دستگیر شد

به گزارش شبکه شرق، دادستان عمومی و انقلاب مشگین شهر گفت: کارشناس رسمی دادگستری حین دریافت رشوه، بازداشت و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

بابک نونهال، دادستان عمومی و انقلاب مشگین شهر اظهار کرد: با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب مشگین‌شهر و با رصد و اقدام قاطعانه حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان اردبیل، کارشناس در تشخیص خط و امضا در اثر انگشت که بیش از ۷۰ برابر دستمزد کارشناسی از احدی از طرفین شکایت پرونده خواسته بود، در هنگام اخذ رشوه دستگیر و پس از تفهیم اتهام قانونی و با قرار تامین کیفری متناسب به زندان معرفی شد.

دادستان مشگین شهر تاکید کرد: مراجعان به مجتمع‌های قضایی فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی را نخورند و پرونده خود را از مسیر قانونی پیگیری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مشگین شهر بیان کرد: شهروندان در صورت وجود موارد مشابه از طریق سامانه تلفنی ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری یا خط ارتباطی با دادستان، در شناسایی سوءجریان‌های مالی و فساد اداری و مدعیان نفوذ در دستگاه‌های قضایی یا سازمان‌های تابعه همکاری کنند.

نونهال با تاکید بر مقابله با فساد افزود: دستگاه قضایی اجازه نمی‌دهد افرادی با اتکا به سمت خویش، در پرونده‌ها یا با اعمال نفوذ در پرونده‌ها سبب اخلال یا تغییر در روند رسیدگی‌های قضایی شوند؛ در این موارد کوتاه نیامده و قاطعانه با این متخلفان برخورد خواهد شد.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها