|

سوپراپلیکیشن روبیکا؛ هم‌مسیر جامعه اتیسم

سوپراپلیکیشن روبیکا در راستای مسئولیت اجتماعی خود و به عنوان یکی از حامیان اتیسم در کشور، انجمن اتیسم ایران را در برگزاری رویداد «هم‌مسیر اتیسم» همراهی می‌کند.

سوپراپلیکیشن روبیکا؛ هم‌مسیر جامعه اتیسم

 

رویداد هم‌مسیر اتیسم با هدف آگاهی‌بخشی در زمینه این اختلال، روز جمعه ۲۴ آذرماه، توسط انجمن اتیسم ایران برگزار می‌شود. روبیکا این رویداد را به صورت زنده از ساعت 8 تا 13 در سوپراپلیکیشن خود پوشش می‌دهد و دغدغه‌مندان و حامیان اتیسم می‌توانند با تماشای زنده این مراسم از روبیکا، هم‌مسیری و همراهی خود را با افراد اتیستیک و خانواده‌های آن‌ها نشان دهند.

آشنایی جامعه با ویژگی‌ها و رفتارهای متفاوت افراد دارای اختلال اتیسم و سختی‌هایی که خانواده آن‌ها تحمل می‌کنند، از اهداف برگزاری این رویداد است. در این رویداد ۴۰۰ دونده در محل دریاچه چیتگر می‌دوند و با این کار هم‌مسیری و همراهی خود را با افراد دارای اتیسم و خانواده‌های آن‌ها نشان می‌دهند.

اتیسم اختلال پیچیده‌ای است که تشخیص آن همیشه با مشاهده فرد دارای این اختلال، امکان‌پذیر نیست. این اختلال باعث می‌شود تا فرد نتواند با خود و دیگران ارتباط برقرار کند و به طور کلی دنیای متفاوتی داشته باشد. نشانه‌های اتیسم از بدو تولد همراه با فرد است و به دلیل درمانپذیر نبودن، خانواده‌ها را با مشکلات متعددی مواجه می‌کند. به عبارتی، خانواده‌های درگیر با این اختلال مانند دونده‌های همیشگی باید در این مسیر گام بردارند، درحالی که می‌دانند هیچ نقطه پایان یا مجالی برای استراحت نیست. رویداد «هم‌مسیر اتیسم» فرصتی برای آگاهی بیشتر جامعه و نشان دادن همراهی اعضای جامعه با خانواده‌های اتیسم است.

تمام علاقه‌مندان به مشارکت در این رویداد می‌توانند با مراجعه به کانال رسمی یا صفحه روبینوی روبیکا، ضمن آگاهی از این اختلال، با انتشار مجدد پست‌های مربوط به اختلال اتیسم در کانال و صفحه روبینوی خود و درج هشتگ «هم_مسیرتم» در راه دشوار اتیسم، همراه و هم‌مسیر جامعه اتیسم باشند.  

 

منبع: روابط عمومی روبیکا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها