|

متخصص قلب و عروق در تهران

بیماری‌های قلبی و عروقی طیف وسیعی از جامعه را درگیر کرده است؛ اما خوشبختانه در سال‌های اخیر با پیشرفت علم در حوزه پزشکی به‌خصوص درزمینه بیماری‌های قلبی، درمان اغلب بیماری‌ها امکان‌پذیر است.

بیماری‌های قلبی و عروقی طیف وسیعی از جامعه را درگیر کرده است؛ اما خوشبختانه در سال‌های اخیر با پیشرفت علم در حوزه پزشکی به‌خصوص درزمینه بیماری‌های قلبی، درمان اغلب بیماری‌ها امکان‌پذیر است. اما یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در روند درمانی بیماری‌های قلبی مراجعه زودهنگام به متخصص قلب و عروق است. برخی از افراد به دلیل بی‌توجهی به علائم خود با تاخیر به پزشک مراجعه می‌کنند که این مورد باعث پیشرفت بیماری شده و پروسه درمانی را بلندتر می‌کند.

در این مطلب می‌خواهیم در مورد زمان مراجعه به پزشک صحبت کنیم و بهترین متخصص قلب و عروق در تهران را معرفی کنیم.

متخصص قلب و عروق در تهران

 

زمان مراجعه به متخصص قلب و عروق در تهران

مراجعه سالیانه جهت چکاب برای تمام افراد توصیه می‌شود؛ زیرا مراجعه زودهنگام به پزشک و تشخیص بیماری می‌تواند در سرعت بخشیدن به درمان بیماری‌های قلبی کمک کند. افرادی که سابقه بیماری‌هایی مانند کلسترول بالا، فشارخون، دیابت، بیماری قلبی ارثی و … دارند باید طبق نظر پزشک ویزیت شوند. علاوه بر این درصورتی‌که علائمی مانند بیهوش شدن، احساس درد در قفسه سینه، تپش قلب، احساس بی‌حالی و خواب‌آلودگی در طول روز و … دارید؛ حتما باید در اسرع وقت توسط دکتر قلب و عروق ویزیت شوید.

 

علت مراجعه به متخصص قلب و عروق

متخصص قلب و عروق بیماری‌های مختلف مربوط به قلب و عروق را درمان می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به آترواسکلروز، فیبریلاسیون دهلیزی، آریتمیها، بیماری قلبی مادرزادی، بیماری قلبی عروقی، کلسترول خون بالا و تری گلیسیرید، فشارخون، پریکاردیت و تاکیکاردی بطنی اشاره کرد.

 

تشخیص بیماری های قلبی و عروقی

متخصص قلب و عروق از روش‌های مختلفی برای تشخیص بیماری‌های قلبی و عروقی کمک می‌گیرد. این روش‌ها در سال‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده است و می‌توان گفت از دقت بالایی برخوردار است. متخصصین قلب معمولاً پس از مشاهده‌ی علائم بالینی مرتبط با بیماری قلبی از روش‌های مختلفی همچون: تست‌های آزمایشگاهی، تست ورزش، اکو قلبی و عکسبرداری برای تشخیص بیماری‌های قلبی و عروقی استفاده می‌کنند.

متخصص قلب و عروق در تهران

 

نکات مهم که باید قبل از مراجعه به متخصص قلب و عروق بدانید

در دادن شرح‌حال زیاده‌روی نکنید: قبل از مراجعه به پزشک روی یک کاغذ علائم و ناراحتی‌های خود را یادداشت کنید؛ زیرا ممکن است هنگام ویزیت شدن در مطب، توسط متخصص قلب و عروق فراموش کنید.

داروهایی را که مصرف می‌کنید به پزشک اطلاع دهید: زمانی که متخصص قلب و عروق در تهران پس از معاینه شما تصمیم به نوشتن دارو می‌کند، حتما در مورد داروهایی که مصرف می‌کنید با وی صحبت کنید. ممکن است این داروها مربوط به بیماری‌های دیگر شما باشد و تداخل دارویی داشته باشند.

در صورت داشتن پرونده پزشکی حتما آن را با خود به همراه داشته باشید: از پرونده‌های پزشکی و آزمایشات اخیر خود کپی بگیرید (در صورت امکان) یا حتما اصل آنها را با خود به همراه داشته باشید.

افراد سالمند بهتر است که با خود همراه داشته باشند: با توجه به اینکه افراد سالمند در ارائه شرح‌حال خود یا در به خاطر سپردن دستورات پزشک ممکن است دچار مشکل شوند بهتر است که با یک همراه وارد مطب شوند.

در تجویز دخالت نکنید: به‌هیچ‌عنوان به پزشک برای نوشتن داروی بیشتر اصرار نکنید. در صورت احتیاج به دارو، برای شما تجویز خواهد شد. از طرف دیگر داروهای خود را خودسرانه قطع یا حذف نکنید.

 

نوبت گرفتن از بهترین متخصص قلب و عروق در تهران

شما برای نوبت گرفتن از دکتر ابراهیم حاجی زاده می‌توانید از طریق شماره‌های درج‌شده در سایت پزشک، اقدام کنید. اطلاعات تکمیلی در ارتباط با دکتر حاجی زاده به شرح زیر است:

  • عضویت انجمن‌های قلب امریکا و اروپا

  • رئیس بخش قلب بیمارستان امیرالمؤمنین اهواز به مدت ٥ سال

  • فارغ‌التحصیل فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی بیمارستان شهید رجایی تهران

ارائه خدمات:

  • انجام الکتروکاردیوگرافی (نوار قلب)، اکوکاردیوگرافی و تست ورزش در مطب

  • تشخیص و درمان بیماریهای عروق قلب و بیماریهای انسدادی قلب

  • تشخیص و درمان نارسایی قلبی

  • تشخیص و درمان آریتمی های قلبی

  • درمان واریس

  • آنژیوپلاستی عروق کرونر قلب (استنت گذاری)

  • درمان بستن سوراخ‌های داخل قلبی (سوراخ بین دهلیزی و بین بطنی) از طریق پوست

  • آنژیوپلاستی عروق محیطی و درمان زخم پای دیابتی

  • بستن فیستول های عروقی قلبی از طریق پوست

متخصص قلب و عروق در تهران

تماس با مطب دکتر ابراهیم حاجی زاده:

نشانی: تهران – بالاتر از میرداماد – خیابان منظر نژاد – پلاک ۵۳ – واحد ۹ – کلینیک قلب دکتر ضربان

شماره موبایل برای تماس و واتساپ : ۰۹۳۹۳۳۳۳۱۶۷ – ۰۲۱۴۹۲۲۹۱۱۲

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها