|

دستگاه لیزر الکساندرایت، بهترین گزینه برای تمامی کلینیک های زیبایی

با توجه به استقبال مردم و خصوصا بانوان از لوازم حذف موهای زائد، کشورهای زیادی به فکر طراحی و ساخت دستگاه های لیزر افتادند

این دستگاه یکی از بهترین موارد برای لیزر موهای زائد می باشد. البته علاوه بر لیزر موهای زائد، این دستگاه برای رفع بسیاری از ایرادات پوستی مناسب است. طول موج این دستگاه به گونه ای است که به طور مستقیم در ریشه ی موها و فولیکلهای مو نفوذ کرده و آنها را از بین می برد. افرادی که پوست های روشنی دارند به راحتی با این دستگاه از شر موهای مزاحم خلاص می شوند.

افرادی که پوست تیره دارند حتما باید توجه نمایند که از خنک کننده دستگاه استفاده نماید تا پوستشان دچار سوختگی نشود. اما در حالت کلی این دستگاه برای رفع موهای زائد برای هر نوع و رنگ پوستی مناسب است. این دستگاه تنوع بالایی دارد و شما بر اساس نیاز خود می توانید دستگاه مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

تاریخچه لیزر الکساندرایت(Alexandrite-Laser)

با توجه به استقبال مردم و خصوصا بانوان از لوازم حذف موهای زائد، کشورهای زیادی به فکر طراحی و ساخت دستگاه های لیزر افتادند. از سال 1997 لیزر موهای زائد گسترش پیدا کرد و در کشور آمریکا به عنوان روشی دائمی برای حذف موهای زائد توانست تاییدیه سازمان غذا دارو یا همان FDA را دریافت نماید.

طول موج دستگاه های لیزرعملکرد طول موج های مختلف دستگاه های لیزر بر روی پوست

با گذشت سالها و و پیشرفت های صورت گرفته توانستند موهای زائد را به طور دائمی حذف نمایند. حدودا 40 سال طول کشید تا دانشمندان بتوانند دستگاه ایده آلی را تولید نمایند.

طول موج دستگاه های لیزر موهای زائد

معمولا طول موج دستگاه های لیزر متناسب با رنگ پوست کاربران باید فرق کند. برخی از دستگاه های لیزر از چندین طول موج مختلف استفاده می کنند. این تفاوت طول موج ها آنها را برای انواع پوست ها مناسب می کند. طول موج در دستگاه لیزر الکساندرایت در حدود 755 نانومتر می باشد و در حالت کلی برای پوست های روشن و موهای نازک کاربرد بیشتر و بهتری دارد.

مزایا و معایب استفاده از لیزر الکساندرایت جهت رفع موهای زائد

از آن جایی که لیزر یک فناوری بسیار کاربردی است که در فعالیت های پزشکی نقش ویژه ای دارد، از این رو با توجه به کاربردی که دارد در انواع مختلفی طراحی می شود. اما در کنار تمام مزایا معایبی نیز ممکن است داشته باشد، ما در اینجا به برخی از مزایا و معایب دستگاه اشاره می کنیم:

مزایای لیزر الکس

  • دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد و بسیاری از عارضه های پوستی مانند لک، جای جوش و … کاربرد موثری دارد.

  • این دستگاه با اثر گذاری موثر بر فولیکول و ریشه ی موها می تواند آنها را به کل از بین ببرد.

  • دستگاه لیزر به صورت انتخابی فقط بر فولیکول های مو تاثیر گذاشته و قسمت های دیگر را دچار آسیب نمی کند.

  • شما با این روش در حدود 70 الی 90 درصد می توانید از شر موهای زائد راحت شوید.

معایب دستگاه لیزر الکس

  • اگر لیزر به درستی و توسط فرد ماهری انجام گیرد معایب آنچنانی نخواهد داشت. اما در حالت کلی ممکن است برخی موارد در اثر استفاده نادرست پیش بیاید.

  • لکه های تیره پوستی یکی از عوارض لیزر هستند که در صورتی که اپراتور ماهری این کار را انجام دهد این عارضه پیش نخواهد آمد.

  • یکی از عوارض شایع لیزر، سوختگی خفیف در پوست می باشد. این سوختگی تا حدودی طبیعی می باشد، اما انجام لیزر توسط فرد ماهر این عارضه را نیز تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. سوختگی های خفیف بعد از لیزر عادی بوده و نیاز به درمان خاصی ندارد. پس از قرار گیری پوست در معرض هوا به راحتی رفع می شود.

 

سخن پایانی

اگر شما صاحب یک کلینیک زیبایی هستید و یا پزشک متخصص در حوزه زیبایی قطعا آشنایی نسبی با دستگاه لیزر الکساندرایت دارید، روش انتخاب درست دستگاه لیزر موهای زائد چندان ربطی به برند آن ندارد، عملکرد یک لیزر الکس بر اساس کیفت قطعات و پشتیبانی شرکت مادر سنجیده میشود. بازرگانی ام بی با بیشاز 30 سال تجربه در واردات تجهیزات زیبایی آماده ارائه خدمات به تمامی کلینیک های زیبایی میباشد، جهت دیدن محصولات و خرید دستگاه لیزر الکساندرایت میتوانید به ستیا شرکت (https://lasermb.com/) مراجعه فرمایید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها