|

مرکز فروش دستگاه تصفیه هوا و دستگاه بخور در تهران آلوده 1401

خرید دستگاه تصفیه هوا در انواع مختلف با قیمت های متنوع از ارزان تا گران که در حال حاضر با آلودگی هوا و گردو خاک هایی که به موجب خشکسالی و...به وجود آمده از اهمیت بالاتری برخوردار شده است. در سال‌های اخیر آلودگی هوا در بسیاری از کلان‌شهرهای ایران به یک معضل بسیار مهم تبدیل شده است. درصد زیادی از دلایل آلودگی هوا در شهرهای بزرگ وسایل نقلیه و خودروها هستند. البته فعالیت کارخانه‌ها، نیروگاه‌ها و مراکز صنعتی، تجاری و غیره نیز در آلودگی هوا نقش دارند

خرید دستگاه تصفیه هوا در انواع مختلف با قیمت های متنوع از ارزان تا گران که در حال حاضر با آلودگی هوا و  گردو خاک هایی که به موجب خشکسالی و...به وجود آمده از اهمیت بالاتری برخوردار شده است. در سال‌های اخیر آلودگی هوا در بسیاری از کلان‌شهرهای ایران به یک معضل بسیار مهم تبدیل شده است. درصد زیادی از دلایل آلودگی هوا در شهرهای بزرگ وسایل نقلیه و خودروها هستند. البته فعالیت کارخانه‌ها، نیروگاه‌ها و مراکز صنعتی، تجاری و غیره نیز در آلودگی هوا نقش دارند. سلامتی تمام گروه‌های سنی اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و سالمندان با آلوده شدن هوا به خطر می‌افتد.توصیه می‌شود که برای کاهش خطرات ناشی از آلودگی هوا در محیط‌های بسته و همچنین حفظ رطوبت هوا از بهترین دستگاه‌های تصفیه هوا و دستگاه بخور استفاده کنند.

دستگاه تصفیه هوا و انواع بخور دز تجهیزات پزشکی توانی نو

دستگاه تصفیه هوا و دستگاه بخور چیست؟

دستگاه تصفیه هو از جمله کالا های لوازم پزشکی خانگی توانی نو به شمار می آید که برای سلامت محیط  و  تصفیه هوای آلوده و از بین بردن آلاینده‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در هوای مکان‌های سرپوشیده مانند منازل، ادارات، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید دستگاه تصفیه هوا خانگی آمار ابتلا به بیماری‌های قلبی و آلرژی‌های فصلی را به شدت کاهش می‌دهد.دستگاه های تصفیه هوا به گونه‌ ای طراحی و ساخته شده‌اند که حجم مشخصی از هوا را تصفیه می‌کنند‌. بعد از اینکه ذرات آلودگی‌ موجود در هوا با استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا از بین رفت، از دستگاه دیگری به نام دستگاه بخور برای افزایش رطوبت و از بین برندن خشکی هوای محیط استفاده می‌شود. فواید دستگاه بخور عبارتند از: پیشگیری از آنفلونزا، جلوگیری از سرفه‌های خشک، درمان خر و پف,....

لوازم پزشکی توانی نو : مرکز فروش دستگاه تصفیه هوا

استفاده از دستگاه تصفیه هوا چه مزایایی دارد؟

  •  کمک به حفظ و بهبود سلامتی

یکی از مزایای استفاده از این دستگاه‌های با مرغوب‌ترین فیلترها این است که 99 درصد از آلاینده‌های موجود در محیط را از بین می‌برد و با افزایش کیفیت هوا به حفظ و بهبود سلامتی افراد حاضر در آن محیط کمک می‌کند.

  • محافظت از سلامتی افراد مبتلا به آسم

حال افرادی که به بیماری آسم مبتلا هستند، با آلودگی هوا و قرار گرفتن در معرض آلاینده‌ها بدتر می‌شود. این افراد به هیچ وجه نباید با افزایش آلاینده‌ها به بیرون از منزل بروند. هوای محیط داخل نیز با استفاده از دستگاه‌ تصفیه هوا و دستگاه بخور سرد باید تصفیه و مرطوب شود تا بیماران مبتلا به آسم بهتر بتوانند نفس بکشند‌.

  • افزایش کیفیت خواب

آلودگی هوا و خستگی زیاد باعث می‌شود که میزان کیفیت خواب افراد به شدت کاهش پیدا کند‌. کسانی که خواب خوب و باکیفیتی ندارند، در طول روز انرژی کافی برای انجام کارهای روزمره ندارند. استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا و پاکیزه شده هوای داخل محیط با این دستگاه به شدت در افزایش کیفیت خواب شبانه افراد تاثیر گذار است.

  • بالا بردن بازدهی کارکنان در محیط‌های اداری

این دستگاه فقط برای استفاده در محیط خانه کاربرد ندارد، نوعی از این دستگاه در محیط‌های اداری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و  آلاینده‌های موجود در هوای ادارات را از بین می‌برد. مطبوع بودن و بهبود هوا در افزایش بازدهی کارکنان اداره تاثیرگذار است.

  • بهبود سلامتی کودکان و زنان باردار

کودکان و زنان باردار در برابر آلاینده‌های موجود در محیط بسیار آسیب‌پذیرتر و حساس‌تر از افراد دیگر هستند. وجود هر گونه مشکل در دستگاه تنفسی مادر روی سلامت جنین موثر است و خطراتی مانند افزایش احتمال ابتلا به آسم، کاهش وزن نوزاد، زایمان زودتر از موعد و اوتیسم را به همراه دارد. دستگاه تنفسی کودکان نیز در هوای آلوده به شدت آسیب می‌بیند. با استفاده دستگاه‌های تصفیه هوا می‌توان سلامت مادر، نوزاد و کودکان حاضر در محیط را تضمین کرد.

توانی نو مرکز فروش انواع دستگاه تصفیه هوا و بخور

خرید و قیمت دستگاه تصفیه هوا و دستگاه بخور در فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو

  برای خرید انواع دستگاه‌ تصفیه هوا و بخور با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی می‌توانید به سایت تجهیزات پزشکی توانی نو با آدرس اینترنتی www.tavanino.com مراجعه کنید. فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو متنوع‌ ترین تجهیزات پزشکی را با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.. سایت تجهیزات پزشکی توانی نو با ایجاد شرایط راحت برای خرید آنلاین تجهیزات پزشکی توانی نو باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های مشتریان می‌شود‌. برای  خرید و قیمت تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود با شماره تلفن‌های موجود در توانی نو تماس بگیرید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها