|

10 بازی پرطرفدار و محبوب موبایلی

«بازی های رایانه‌ای» در بین مردم دنیا مخاطب خاص خود را دارد. در این سالها هم نوجوانان و جوانان شیفته این مدل بازی‌ها شده‌اند. خیلی‌ها به صورت آنلاین و برخی ها هم به صورت آفلاین درگیر بازی‌های موبایلی شده‌اند.

10 بازی پرطرفدار و محبوب موبایلی

مجتبی رحمانیان: "بازی های رایانه ای" در بین مردم دنیا مخاطب خاص خود را دارد. در این سالها هم نوجوانان و جوانان شیفته این مدل بازی ها شده اند. خیلی ها به صورت آنلاین و برخی ها هم به صورت آفلاین درگیر بازی های موبایلی شده اند. با این حال آیا می دانید پرطرفدارترین و محبوبت ترین بازی های موبایلی کدامند؟ و چقدر اکانت برای بازی های پرمخاطب ساخته شده است؟

1- (Pubg Mobile) پابجی موبایل ، 1.17 میلیارد اکانت فعال دارد. این بازی در ژانر جنگی و بتل رویال تعریف شده است و در بین نوجوانان محبوبیت بالایی دارد. بازیکنان در این بازی با استفاده از تجهیزات جنگی با دشمنان مبارزه می کنند.

01

2-برای بازی (Garena free fire) فری فایر، هم 1 میلیارد اکانت ساخته شده است. این بازی در ژانر جنگی و بسیار هیجان انگیز است. به صورت کلی این گیم تفاوتی با دیگر بازی های بتل رویال ندارد و فقط از لحاظ گرافیکی و جزییات با یکدیگر متفاوتند.

02

3- Mobile legends:bang bang

موبایل لجندز در ژانر اکشن طراحی شده است. بازیکن در این بازی 5 قهرمان را انتخاب می کند و به مبارزه با تیم 5 نفره روبرو می پردازد. یک میلیارد اکانت هم برای این بازی ساخته شده است.

000

4- Pokemon go

پوکمون گو در ژانرواقعیت ساخته شده است.هدف بازی این است که تا جای امکان پوکمون‌های بیشتری را جمع کرده و سپس قدرتشان را افزایش دهیم. این بازی هم یک میلیارد اکانت دارد.

04

5- Subway surfers

سابوی سارفرز به بازی دونده بی پایان مشهور است. در این بازی کاراکتر شما در مسیر بی پایانی حرکت می کند و باید مراقب موانع باشد. این بازی بین نوجوانان پرطرفدار است و نزدیک به یک میلیارد اکانت هم برای این بازی ساخته شده است.

05

6- (Clash of clans)

کلش آف کلنز در ژانر استراتژی طراحی شده است. در این بازی شما رئیس قبیله هستید و باید از آن محافظت و از قبایل دیگر غنیمت بگیرید.این بازی هم نزدیک 500 میلیون اکانت دارد.

06

7- (Fruit ninja)

فروت نینجا هم ژانر سرگرم کننده‌ دارد. در این بازی باید میوه هایی که روی صفحه میآید را ببرید در آن سو البته که باید حواستان به بمب ها باشد. نزدیک به 500 میلیون اکانت هم برای این بازی ساخته شده است.

07

8- (Candy crush)

کندی کراش به ژانر چیدمانی معروف است. این بازی هم نزدیک 500 میلیون اکانت دارد. در این بازی بازیکنان باید آبنبات های یک رنگ را کنار هم قرار دهند.

08

9- (Among us)

امانگ آس ژانر اکشن دارد. نزدیک به 485 میلیون اکانت هم برای این بازی ساخته شده است. در این بازی شما در سفینه ای هستید و باید افراد خائن که قصد کشتنتان را دارند را پیدا کنید و بعد از سفینه خارجشان کنید.

09

10- (Mini world)

مینی ورد ژانرهم ژانر ماجراجویی دارد.هیچ مرحله و محدودیتی در این بازی وجود ندارد و می‌توانیدهر چه که می توایند را خراب کنید و دوباره آن را بسازید. این بازی هم نزدیک 400میلیون اکانت دارد.

10

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها