|

پتینه کاری در دکوراسیون داخلی منازل ایرانی

پتینه روی دیوار و سقف، یکی از مواردی است که در ساختمان های امروزی بیش از پیش نمایان است.

پتینه کاری در دکوراسیون داخلی منازل ایرانی

پتینه روی دیوار و سقف، یکی از مواردی است که در ساختمان های امروزی بیش از پیش نمایان است. ما هر روز بیشتر از دیروز تلاش می کنیم تا خانه هایمان را با کمترین آسیب به محیط زیست و بیشترین راحتی و زیبایی بسازیم و دکوراسیون داخلی آن را مطابق ایده آل هایمان طراحی کنیم، یکی از راه های بسیار محبوب مخصوصا در همین ایران خودمان و خانه های سبک کلاسیک استفاده از پتینه کاری است. امروزه هنر پتینه در طراحی داخلی، دکوراسیون داخلی، مبلمان، مجسمه و سطوح بسیار رواج پیدا کرده است و تبدیل به یکی از محبوب ترین تکنیک ها و هنرهای بصری در خانه ها و منازل ایرانیان شده است.

استفاده از پتینه کاری در طراحی داخلی

ساخت و دکوراسیون داخلی ساختمان و جلب نظر مشتری با ایجاد فضایی متفاوت و همگون امکان پذیر است.کاربرد پتینه در دکوراسیون داخلی در دیوارها، سقف ها، پاراوان ها، سطوح فلزی، پارتیشن ها، لابی ها و اکثر نقاط قابل اجرا است.این همان چیزی است که در طراحی داخلی به آن احتیاج داریم.هنر پتینه کاری در اصل یک هنر اصیل ایتالیایی است که به دوران کلاسیک باز می گردد. پتینه در طراحی داخلی، یک هنر نسبتا قدیمی اما بسیار کاربردی و ماندگار است که هر روز شاهد تکنیک های جدید و متنوعی از آن می باشیم. دلیل گسترش وتنوع بیشمار پتینه، سادگی در طراحی و اجرای آن می باشد. تنها با کمی تمرین و خلاقیت، می توان طرح و نقش های زیبایی را در هر فضا و سطحی ایجاد نماییم.

مزایای پتینه کاری در دکوراسیون داخلی و ساختمان

استفاده از پتینه کاری در طراحی داخلی ساختمان مزایای فراوانی دارد. در مقایسه با رنگ های ساده و بافت های تکراری، پتینه کاری در ساختمان و دکوراسیون داخلی، موجب زیبایی و تنوع بیشتری است.پتینه بر روی کلیه سطوح ساختمانی قابل اجرا بوده و هیچ محدودیتی از این نظر ندارد.پوشش دهی عالی پتینه غیرقابل انکار است و گرفتن موج های دیوارهای ساختمان و حتی ترک های ساختمان با پتینه میسر است.در مقایسه با موارد مشابه و رنگ های معمولی، دوام بیشتری دارد و غبار و آلودگی را نشان نمی دهد.قابلیت ترمیم و لکه گیری پتینه در ساختمان وجود داشته و در صورت آسیب دیدن نیازی به طراحی مجدد نیست.

انواع پتینه برای دکوراسیون داخلی

پیشتر گفتیم که در مقایسه با موارد مشابه و رنگ های معمولی، دوام بیشتری دارد و غبار و آلودگی را نشان نمی دهد.قابلیت ترمیم و لکه گیری پتینه در ساختمان وجود داشته و در صورت آسیب دیدن نیازی به طراحی مجدد نیست. حالا انواع پتینه در ساختمان و دکوراسیون داخلی ، قابلیت شستشو را داشته و از این نظر محدودیتی ندارد.پتینه در ساختمان، ماندگاری بالایی داشته و در صورت نیاز به تغییر دکوراسیون به سادگی قابل جایگزینی است.پتینه در فضاهای مختلفی از ساختمان به کار برده می شود از جمله: دیوارها، سقف ها، لابی، دیوار پشت تلویزیون، درب ها، طراحی اتاق خواب، سرویس ها، پنجره ها، آشپزخانه، شومینه و بسیاری موارد دیگر.

بهترین گروه معماری برای کار پتینه در طراحی داخلی

در بین سیلی از شرکت های بزرگ و کوچک و نتیجه های ریز و درشت گوگل، پیدا کردن یک شرکت معماری و دکوراسیون داخلی خوب با نمونه کارهای قابل قبول بسیار سخت است. ما به شما شرکت دکوطرح را برای کار پتینه منزل زیبایتان پیشنهاد می کنیم! شرکت دکوطرح تنها شرکتی است که حتی در صورتی که شما با ما قرارداد و پروژه ی خود را تنظیم نکنید نیز مشاوره های رایگان برای شما خواهد داشت.تفاوت مشاوره ی تلفنی با مشاوره های آنلاینیا پر کردن فرم های تماس با ما این است که به صورت خیلی سریع پاسخ سوالات خود را خواهید گرفت و مشکلی در تصمیم گیری نخواهید داشت.شاید برایتان سوال پیش آید که آیا از نظر مالی توان بازسازی خانه دارید؟یا شاید می خواهید برای سال جدید کابینت های آشپزخانه را تغییر دهید اما نمی دانید از کجا شروع کنید. دانستن مقدار هزینه هابرای شروع یک پروژه، چه طراحی داخلی، چه بازسازی و چه ساخت امری ضروری در روند کار است. همه این سوالات را از گروه دکوطرح بپپرسید.همان طور که در بالا هم اشاره شد، گروه دکوطرح تنها شرکت معماری ای است که حتی اگر شما برای عقد قرارداد اقدام نکنید، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان بهره مند شوید.مرحلهی دوم یا مرحله ی بعد بازدید از ملک شماست.برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹و۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها