|

افزایش ۴۰درصدی افراد مشکوک به اُمیکرون در کشور

رئیس بیمارستان مینودشت گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش مراجعه بیماران با علائم سرماخوردگی به بیمارستان هستیم.

افزایش ۴۰درصدی افراد مشکوک به اُمیکرون در کشور

رئیس بیمارستان مینودشت با اشاره به اینکه در روز های اخیر، مراجعه بیماران با علائم اُمیکرون ۴۰ درصد افزایش داشته است، گفت: بیشتر افراد مراجعه کننده به بیمارستان کودکان هستند.

دکتر علی نجفی رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مینودشت، با توجه به شیوع بیماری کرونا امیکرون در این شهرستان، گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش مراجعه بیماران با علائم سرماخوردگی به بیمارستان هستیم که در این باره اولین موردی که در ذهن داریم ابتلای افراد به امیکرون است.

نجفی افزایش مراجعات با علائم کرونا به این بیمارستان را ۴۰درصد عنوان کرد و افزود: بیشترین آمار مراجعه کنندگان و بستری شدگان به اطفال و بعد از آن جوانان مربوط می شود.

وی همچنین با بیان اینکه بیمارستان مینودشت از لحاظ امکانات و پرسنل در آمادگی کامل به سر می برد، اظهار کرد: در بیمارستان مینودشت هر بیمار در صورت نیاز در شرایط مطلوبی بستری می شود و بیماران می توانند با امنیت خاطربه این بیمارستان مراجعه کنند.

نجفی طی درخواستی از مردم خصوصا اهالی شهرستان مینودشت، تاکید کرد: مردم با داشتن علائم حاد سرماخوردگی، با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، به بیمارستان مینودشت مراجعه کنند و تحت درمان قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: تزریق دوز سوم واکسن کرونا و رعایت کامل و با دقت شیوه نامه های بهداشتی از راه های اصلی پیشگیری از ابتلا به اُمیکرون است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها