|

دمای پایتخت به صفر درجه می‌رسد

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: دمای پایتخت فردا (اول دی ماه) در سردترین زمان به صفر درحه سانتیگراد می‌رسد.

دمای پایتخت به صفر درجه می‌رسد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، دمای پایتخت فردا (اول دی ماه) در سردترین زمان به صفر درحه سانتیگراد می‌رسد.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، با توجه به تضعیف سامانه بارشی برای امروز و فردا (۳۰ آذر و اول دی ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در اواخر وقت مه رقیق و در بعضی ساعات نیمه ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر روز پنجشنبه تا ظهر روز شنبه (۲ تا ۴ دی ماه) با تقویت سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری به‌تدریج افزایش ابر همراه با وزش باد خواهد بود و از اواخر وقت روز جمعه (۳ دی ماه) بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش برف و برای روز شنبه (۴ دی ماه) نیز در برخی ساعات بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف همراه با کولاک برف و در برخی ساعات مه آلود پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین‌آباد) با دمای ۳- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (اول دی ماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی و وزش باد و در بعد از ظهر قسمتی ابری تا نیمه‌ابری با بیشترین و کمترین دمای ۱۱ و ۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۲ دی‌ماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰ و ۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها