|

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش تهران:

امتحانات دیماه حضوری برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: باید آفت پنهان یادگیری در وضعیت شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان با جدیت پیگیری شود.

امتحانات دیماه حضوری برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خطاب به مدیران مناطق ۱۰ گانه آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مقدمات حضور دانش‌آموزان برای ابتدای آذرماه فراهم و شورای مدرسه تصمیم گیری پیرامون نحوه بازگشایی را بر عهده خواهد داشت.

عبدالرضا فولادوند در جلسه مشترک شورای معاونین و مدیران مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر بررسی آخرین شرایط بازگشایی مدارس شهر تهران مطابق الگوی اعلامی ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش و بررسی آخرین شرایط مربوط به اتمام اجرای فرآیندهای صدور ابلاغ و واکسیناسیون دانش آموزان و مسایل مربوط به امور اداری و مالی اظهار کرد: مقدمات حضور دانش‌آموزان برای ابتدای آذرماه فراهم و شورای مدرسه تصمیم گیری پیرامون نحوه بازگشایی را بر عهده خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه امتحانات دی ماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد نسبت به اعمال کنترل های لازم در خصوص صحت اطلاعات حقوق آبان ماه نیز تصریح کرد و گفت: باید آفت پنهان یادگیری در وضعیت شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان با جدیت پیگیری شود.

فولادوند ادامه داد: نحوه ارائه خدمات و آموزش های ترکیبی از اولویت های منطقه است. در کنار آموزش های ترکیبی و بازگشایی آرام و تدریجی مدارس؛ نظارت سفت و سخت بازرسین و نمایندگان دانشگاه های علوم پزشکی و بهداشت از مدارس به عمل آید.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پایان خواستارتبلیغ و ترویج واکسیناسیون و اهمیت آن در جلوگیری از شیوع بیماری شد و گفت: برگه واکسن به عنوان شناسنامه سلامت دانش آموزان باید در مدرسه باشد و با پایش مستمر سعی در بهبود شرایط شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها