|

اجرای طرح «بیمه خانواده ایرانی» آغاز می شود

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: طرح «بیمه خانواده ایرانی» در گام‌های مختلف با رویکرد خانواده‌محوری و برای اطمینان خاطر زنان خانه‌دار از آینده آغاز شده است.

اجرای طرح «بیمه خانواده ایرانی» آغاز می شود
به گزارش فارس، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی کشور از اجرای پروژه ملی توسعه پوشش همگانی در قالب طرح «بیمه خانواده ایرانی» خبر داد و گفت: این طرح در گام‌های مختلف با رویکرد خانواده‌محوری و برای اطمینان خاطر زنان خانه‌دار از آینده آغاز شده است.

میرهاشم موسوی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: بیش از ۴۵ میلیون ایرانی تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گرفته و از خدمات این سازمان بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع بیش از ۵۰ درصد جامعه تحت پوشش این سازمان قرار دارند، بیان داشت: این سازمان ارائه دهنده خدمت به بیش از ۵۴ درصد جامعه ایرانی در حوزه درمانی است.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی کشور مطرح کرد: علی‌رغم وضعیت سخت اقتصادی باید وضعیت مردم را در بخش‌هایی که مأموریت داریم بهتر کنیم چراکه معتقدیم ظرفیت‌های بسیار خوبی در کلان کشور و منطقه داریم که می‌تواند شعار «ما می‌توانیم» را ترجمه کند.

موسوی از اجرای پروژه ملی توسعه پوشش همگانی در قالب طرح «بیمه خانواده ایرانی» خبر داد و اعلام کرد: این طرح در گام‌های مختلف با رویکرد خانواده‌محوری و برای اطمینان خاطر زنان خانه‌دار از آینده آغاز شده است.

وی همچنین به قشر بازنشسته اشاره و خاطرنشان کرد:۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای بازنشستگان تأمین اجتماعی تخصیص می‌دهیم که هیچ کسی پشت نوبت این وام قرض‌الحسنه ۴ درصدی نباشد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی کشور به افتتاح پروژه اصلاح مدار تغلیظ کارخانه زغال‌شویی طبس اشاره و تبیین کرد: بهره‌گیری از ظرفیت داخلی و نیروهای بومی یکی از دستاوردهای این پروژه است که از خروج ۱۷ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری شد.

موسوی با اشاره به اینکه افتتاح پروژه تولید کنسانتره معدن زغال‌سنگ طبس را حدود ۶۸ هزار تن افزایش داده است، مطرح کرد: مجموعه سرمایه‌گذاری شستا ۵ پروژه بزرگ را در حوزه معادن استان خراسان‌جنوبی در دست اجرا دارد.

وی با اعلام اینکه بهره‌برداری از این پروژه‌ها بالغ بر ۵۰۰ هزار تن به ظرفیت تولیدی کنسانتره اضافه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ۵۰ هزار میلیارد تومان در شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در هلدینگ معدن شستا داریم و آماده سرمایه‌گذاری و توسعه در معادن خراسان‌جنوبی هستیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها