|

ریزش مرگبار ساختمان در صوفیان ارومیه

ریزش ساختمان در صوفیان ارومیه، جان نوجوان را گرفت.

ریزش مرگبار ساختمان در صوفیان ارومیه

به گزارش شبکه شرق، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: ریزش ساختمان در روستای صوفیان ارومیه، باعث کشته شدن یک نوجوان شد.

دکتر فرزین‌ رضازاده، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حوالی ساعت سه بامداد امروز «پنج‌شنبه، ۲۳ فروردین ۱۴۰۳»، طی اعلام گزارش به اورژانس، ماموران با خودرو اورژانس در ‌واکنش سریع خود را به این روستا جهت امدادرسانی رساندند.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی افزود: این حادثه، در روستای «صوفیان» بخش «صومای برادوست» ارومیه رخ داده که موجب کشته شدن یک نوجوان ۱۶ ساله شده است؛ با وجود اجرای عملیات احیا اما متاسفانه این نوجوان سر صحنه حادثه جان خود را از دست داده بود.

رضازاده اضافه کرد: یکی از حادثه‌دیدگان نیز فرد مسنی بود که اتفاق ناگواری برای او رخ نداده بود و پس از معاینات اولیه و اطمینان از سالم بودن وضعیت فیزیکی، او حاضر نشد تا به بیمارستان انتقال یابد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفا: این ساختمان ریزش‌کرده، یک ساختمان کاه‌گِلی بود در جوار ساختمانی نوساز که نصف شب، با ریزش لحظه‌ای باعث ترس و تعجب اهالی نیز شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها