نتایج جستجو :
-
افزایش قابل توجه ابتلا به مالاریا در هرمزگان
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مقایسه موارد مثبت مالاریا تا ۲۱ فروردین سالجاری نشان دهنده افزایش موارد…
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مقایسه موارد مثبت مالاریا تا ۲۱ فروردین سالجاری نشان دهنده افزایش موارد…