|

قالیباف و تیم مذاکره‌کننده سوئیس را به مقصد تهران ترک کردند

پس از ۱۸ ساعت رایزنی فشرده، هیئت ایرانی ساختمان محل مذاکرات در سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد.

قالیباف و تیم مذاکره‌کننده سوئیس را به مقصد تهران ترک کردند

به گزارش گروه رسانه‌ای شرق،

 پس از ۱۸ ساعت رایزنی فشرده، هیئت ایرانی ساختمان محل مذاکرات در سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد.

هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود ۱۸ ساعت گفت‌وگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد.

 

برای اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال شرق در «بله» و «روبیکا» بپیوندید.