|

پاکستان: برای اجرای مؤثر تفاهم‌نامه بین ایران و آمریکا تلاش می‌کنیم

وزیر امور خارجه پاکستان اعلام کرد: برای اجرای مؤثر تفاهم‌نامه بین ایران و آمریکا تلاش می‌کنیم.

پاکستان: برای اجرای مؤثر تفاهم‌نامه بین ایران و آمریکا تلاش می‌کنیم

به گزارش گروه رسانه‌ای شرق،

وزیر امور خارجه پاکستان اعلام کرد: برای اجرای مؤثر تفاهم‌نامه بین ایران و آمریکا تلاش می‌کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که در حال برقراری ارتباط با طرف آمریکایی و ایرانی برای اجرای مؤثر تفاهم‌نامه است.

وزارت خارجه پاکستان همچنین گفت: مذاکرات فنی در سطح کارشناسان با میانجیگری پاکستان و قطر هفته آینده از سر گرفته خواهد شد.

 

برای اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال شرق در «بله» و «روبیکا» بپیوندید.