|

پس‌لرزه «دخت شیرازی» در قطر

پس‌لرزه اجرای آهنگ «دخت شیرازی» در قطر هنوز ادامه دارد؛ ایران به کمیته برگزاری جام ملت‌های آسیا به خاطر فعالیت بدون مجوز یک گروه هنری اعتراض کرد.

پس‌لرزه «دخت شیرازی» در قطر

به گزارش شبکه شرق، مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از اعتراض ایران به کمیته برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به‌دلیل فعالیت یک گروه هنری در یکی از بازی‌های تیم ملی‌ خبر داد.

حجت‌الاسلام علی احدی، مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به فعالیت یک گروه هنری در بین دو نیمه دیدار ایران و هنگ‌کنگ گفت: فعالیت این گروه از ابتدا نه با مجوز فدراسیون فوتبال و نه به هیچ عنوان مورد تایید وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال بوده و بدون هماهنگی صورت پذیرفته و به محض انجام برنامه این گروه در بازی تیم ملی، ایران طی نامه‌ای رسمی به کمیته برگزاری این رقابت‌ها، اعتراض خود را اعلام کرد.

مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: معمولاً انجام گروه‌های هنری کشورها باید با تایید تیم‌های حاضر در مسابقات باشد اما این روند طی نشد و فعالیت این گروه تاییدیه ایران را نداشت. بنابراین اعتراض ایران به صورت رسمی و کتبی به میزبان ابلاغ شد و از بازی بعد، این گروه فعالیتی در ورزشگاه نخواهد نداشت.

چه کسی مجوز اجرای «دخت شیرازی» در قطر را صادر کرد؟

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش اعلام کرد هیچ گروه موسیقی از این وزارتخانه و وزارت ارشاد مجوزی برای اجرای برنامه در جام ملت‌های آسیا نداشته است.

در پی ادعای مطرح شده مبنی بر اجرای یک گروه موسیقی در حاشیه بازی‌های جام ملت‌های آسیا در قطر با مجوز وزارت ورزش و وزارت ارشاد، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش این ادعا را رد کرد.

محسن معتمدکیا درباره این موضوع در صفحه شخصی خود نوشت: «بر خلاف ادعای مطرح شده این توییت صحیح نیست و گروه شیرازی تأییدیه‌ای از وزارت ورزش، وزارت فرهنگ و ارشاد و فدراسیون فوتبال برای اجرا در مسابقات جام ملت‌های آسیا ندارد».

 

منبع: خبر آنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها