|

جهانبخش: عدالت برای همه تیم‌ها مهم‌ترین خواسته ماست + ویدیو

حجم ویدیو: 3.08M | مدت زمان : 00:01:28

به گزارش گروه رسانه‌ای شرق،

علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران: راستش ما چیز زیادی نمی‌خواهیم، فقط این‌که همان روند برای همه تیم‌ها هم به شکل عادلانه انجام شود.

امیدواریم بتوانیم همه کسانی را که در این مسیر دخیل هستند هماهنگ کنیم تا کمک‌مان کنند.

سعی داریم هرچه زودتر خودمان را با شرایط شهر و محل برگزاری بازی‌ها وفق بدهیم.

این موضوع برای همه تیم‌ها باید منصفانه باشد و به نظرم درخواست زیادی هم نیست.

در شرایط سخت معمولاً بهتر عمل می‌کنیم و این وضعیت باعث شد تیم ما متحدتر شود.

ما امروز هم شخصیت تیمی خودمان را نشان دادیم و این بخشی از شرایطی است که در آن قرار داریم.

در نهایت از مردم مکزیک بابت میزبانی و مهمان‌نوازی فوق‌العاده‌شان تشکر می‌کنم.

 

برای اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال شرق در «بله» و «روبیکا» بپیوندید.