|

اسنپ مارکت، اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت؛ محبوب‌ترین سوپرمارکت اینترنتی کدام است؟

محبوبیت خرید آنلاین در میان مردم آن‌قدری بالا بوده که فروشندگان کالاهای سوپرمارکتی نیز اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود نموده‌اند

اسنپ مارکت، اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت؛ محبوب‌ترین سوپرمارکت اینترنتی کدام است؟

باتوجه‌ به این که امروزه خرید اینترنتی برای مردم تبدیل به یک عادت شده و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند کلیه مایحتاج خود را به‌ صورت آنلاین سفارش دهند؛ طبیعی است که فروشگاه‌های آنلاین بسیاری نیز راه‌اندازی و تاسیس شوند.

محبوبیت خرید آنلاین در میان مردم آن‌قدری بالا بوده که فروشندگان کالاهای سوپرمارکتی نیز اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود نموده‌اند. اگرچه پلتفرم‌های زیادی اقدام به عرضه آنلاین کالاهای سوپرمارکتی می‌نمایند؛ اما در این میان فروشگاه‌های اینترنتی زیر در بین مردم از محبوبیت بیش‌تری برخوردار هستند:

اسنپ مارکت

 این فروشگاه آنلاین در حقیقت زیرمجموعه‌ای از شرکت اسنپ است که با فروشگاه‌های مایلی و هایپراستار همکاری می‌نماید. به این صورت که با مراجعه به پلتفرم اسنپ مارکت قادر به خرید آنلاین کلیه محصولات هایپراستار و مایلی خواهید شد.

مزایا و معایب اسنپ مارکت

هدف اصلی از راه‌اندازی اسنپ مارکت، تاسیس یک فروشگاه آنلاین برای عرضه انواع کالاهای باکیفیت و قیمت مناسب بوده است؛ بنابراین اصلی‌ترین مزیت این فروشگاه اینترنتی را می‌توان در امکان خرید محصولات مختلف با قیمت مناسب و اقتصادی دانست.

این فروشگاه همچنین در مناسبت‌های مختلف اقدام به انتشار کد تخفیف اسنپ مارکت می‌نماید. به‌این‌ترتیب مشتریان این فروشگاه می‌توانند با تخفیف‌های ویژه به خرید از فروشگاه‌های هایپراستار و مایلی بپردازند.

این‌گونه فرصتی عالی برای تامین مایحتاج خانه خود با قیمتی مناسب و ارزان در اختیار خواهند داشت. دریافت انواع کد تخفیف اسنپ مارکت به شیوه‌های مختلفی امکان‌پذیر است که از جمله آن می‌توان به وب‌سایت موپُن اشاره کرد. با مراجعه به این وب‌سایت و دریافت کد تخفیف، با هر سطح درآمدی قادر به خرید محصولات موردنیاز خود از اسنپ مارکت خواهید شد.

مزیت دیگر این فروشگاه به ارائه اجناس متنوع مربوط می‌شود. به‌طوری‌که کلیه محصولات خانه و آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کودک و نوزاد، سبک زندگی و غیره را از برندهای گوناگون ایرانی و خارجی در اسنپ مارکت خواهید یافت.

در خصوص معایب اسنپ مارکت باید به مواردی همچون معمولی بودن بسته‌بندی (تحویل در پلاستیک‌های سفیدرنگ هایپراستار) اشاره کرد. عیب دیگر این فروشگاه اینترنتی مشخص نبودن تاریخ اجناس در هنگام سفارش است.

 این موضوع بیشتر در خرید محصولات لبنی اهمیت دارد؛ زیرا ممکن است محصولی ارسال شود که تاریخ انقضای آن به‌زودی به پایان می‌رسد. این فروشگاه همچنین به لحاظ ارسال سفارش به برخی از نقاط شهر تهران با محدودیت‌هایی مواجه است.

 

اسنپ اکسپرس

 این فروشگاه همچون اسنپ مارکت زیر مجموعه‌ای از هلدینگ بزرگ اسنپ است که آن را به‌صورت انحصاری برای فروش کالاهای سوپرمارکتی راه انداخته‌اند. اگرچه شرکت اسنپ، هلدینگ مادر دو فروشگاه اسنپ اکسپرس و اسنپ مارکت محسوب می‌شود؛ اما هر یک از این فروشگاه‌ها به‌صورت مجزا و تحت عنوان سوپرمارکت آنلاین مشغول به کار هستند.

مزایا و معایب اسنپ اکسپرس

مهم‌ترین مزیت خرید از اسنپ اکسپرس این است که قادر به خرید محصولاتی تخفیف‌دار شده و در نهایت نیز سفارش خود را به ‌سرعت دریافت خواهید کرد. همچنین انواع مختلف کد تخفیف اسنپ اکسپرس به‌صورت روزانه منتشر شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به‌این‌ترتیب دیگر لزومی ندارد برای خرید تخفیف‌دار محصولات سوپرمارکتی موردنیاز خود مدت‌ها منتظر بمانید؛ بلکه همواره می‌توانید انواع کدهای تخفیف اسنپ اکسپرس را از موپُن دریافت کرده و مایحتاج خود را با قیمت مناسب و ارزان تامین کنید.

در بررسی معایب و نقاط ضعف فروشگاه اینترنتی اسنپ اکسپرس می‌توان به عدم پوشش‌دهی شهرها و روستاهای کوچک و همچنین عدم امکان مشاهده تاریخ انقضای محصولات لبنی اشاره کرد.

دیجی کالا جت

 این فروشگاه اینترنتی زیرمجموعه‌ای از همان دیجی کالای محبوب و مشهور است که آن را به ‌صورت اختصاصی برای فروش کالاهای سوپرمارکتی راه‌اندازی کرده‌اند. در واقع هدف از تاسیس دیجی کالا جت تحویل سریع سفارشات به خریداران بوده است به ‌طوری‌که گویی سفارش خود را با سرعت جت تحویل گرفته‌اند!

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا جت به‌راحتی می‌توانید محصولات موردنیاز خود را از دسته‌بندی‌های زیر سفارش دهید:

  • سوپرمارکت

  • میوه‌فروشی

  • پروتئینی

  • نانوایی

  • کافه

  • قنادی

  • آجیل و خشکبار

  • آب‌میوه و بستنی

  • فروشگاه آرایشی و بهداشتی

  • فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه

مزایا و معایب دیجی کالا جت

2

در بررسی مزایا و دلایل محبوبیت دیجی کالا جت می‌توان به موارد مهمی همچون تنوع بالای محصولات، سریع بودن زمان تحویل سفارشات و مهم‌تر از همه امکان ارسال رایگان سفارش اشاره کرد.

ارسال رایگان سفارشات را به‌ جرئت می‌توان جزو اصلی‌ترین دلایل محبوبیت دیجی کالا جت و همین‌طور مزایای خرید از این فروشگاه آنلاین به ‌حساب آورد. زیرا کلیه هزینه‌های خریدار روی سبد خرید متمرکز شده و دیگر لزومی ندارد هزینه‌ای اضافی بابت پیک بپردازد.

از دیگر موارد محبوبیت و شهرت این فروشگاه اینترنتی، امکان خرید از آن با استفاده از کد تخفیف دیجی جت است. این‌گونه مشتریان دیجی جت می‌توانند انواع مواد غذایی و تنقلات سالم و بهداشتی را با پرداخت هزینه‌ای مناسب و به‌صرفه خریداری نمایند.

بزرگ‌ترین ایراد وارد شده به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا جت عدم ارائه محصولات تولید شده توسط برندهای معروف و محبوب است.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها