|

در گفت‌وگو وکیل و پدر سهند نورمحمدزاده با «شبکه شرق» مطرح شد:

تکذیب انتقال سهند نورمحمدزاده به انفرادی و رجایی‌شهر برای اجرای حکم/ وکیل پرونده: دیوان عالی کشور در حال بررسی پرونده است، ما امیدواریم

پدر سهند نورمحمدزاده و وکیل تسخیری او، با تکذیب اخبار و مطالب منتشر شده مبنی بر انتقال سهند نورمحمدزاده به انفرادی و زندان رجایی‌شهر برای اجرای حکم، ابراز امیدواری کردند که حکم او در دیوان عالی کشور نقض شود.

تکذیب انتقال سهند نورمحمدزاده به انفرادی و رجایی‌شهر برای اجرای حکم/ وکیل پرونده: دیوان عالی کشور در حال بررسی پرونده است، ما امیدواریم

روز گذشته، همزمان با انتشار اخباری درباره ارجاع حکم ماهان صدرات مرنی به اجرای احکام، برخی رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند که سهند نورمحمدزاده نیز به زندان رجایی شهر و سلول انفرادی منتقل شده و حکم‌اش در آستانه اجراست. سهند نورمحمدزاده نیز در جریان اعتراضات ایران بازداشت و از سوی دادگاه بدوی به محاربه محکوم شد.

جعفر نورمحمدزاده، پدر سهند در گفت‌وگو با «شبکه شرق» اخبار منتشر شده درباره انتقال سهند نورمحمدزاده به زندان رجایی شهر را رد کرد و گفت: «سهند در زندان فشافویه است. او دیشب تماس گرفت. امروز هم از زندان فشافویه تماس گرفت. اخبار منتشر شده درباره اجرای حکم او صحت ندارد.»

حامد احمدی، وکیل تسخیری سهند نورمحمدزاده هم در گفت‌وگویی جداگانه با «شبکه شرق» در واکنش به اخبار منتشر شده درباره موکل خود اظهار کرد: «این اخبار کذب محض است و شیطنت رسانه‌ای. سهند نورمحمدزاده در زندان فشافویه است و با خانواده خود ارتباط تلفنی دارد.»

او درباره آخرین وضعیت پرونده سهند نورمحمدزاده نیز بیان کرد: «حکم سهند نورمحمدزاده در دادگاه بدوی صادر شد ولی با توجه به اعتراض ما به حکم صادره، پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شده است.»

احمدی تصریح کرد: «امروز برای پیگیری وضعیت پرونده سهند نورمحمدزاده به دیوان عالی کشور مراجعه کردم. هنوز حکم پرونده صادر نشده اما ما نسبت به نتیجه بررسی پرونده در دیوان امیدواریم. ما ادله خود را در قالب لایحه دفاعیه به دیوان تقدیم کرده‌ایم و امیدواریم با استناد به دفاعیه و مستندات پرونده، دیوان حکم محاربه را نقض کند.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها